۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۰۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85071363
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

گیلان با شرایط جوی پایدار به استقبال روز طبیعت می رود

۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۰۰
کد خبر: 85071363
گیلان با شرایط جوی پایدار به استقبال روز طبیعت می رود

رشت _ ایرنا _ پس از چند روز بارندگی و هوای سرد در گیلان شرایط جوی پایدار از فردا یکشنبه سیزدهم فروردین (روز طبیعت) در استان حاکم می شود.

کارشناس هواشناسی گیلان در این باره با اشاره به خروج سامانه بارشی از عصر امروز شنبه از استان گفت: از بعدازظهر شاهد تضعیف سامانه بارشی و سرد بودیم ضمن اینکه طی ساعات آینده کاهش ابر را در مناطق مختلف گیلان داریم.

سمانه نگاه شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از فردا یکشنبه در روز طبیعت شرایط جوی استان پایدار است و آسمانی صاف تا کمی ابری و روند افزایشی دما در این روز پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این شرایط پایدار جوی تقریبا تا پایان هفته در گیلان ماندگار خواهد بود، عنوان کرد: در این مدت آسمان استان صاف و در بیشتر ساعات در طول روز آفتابی خواهد بود.

نگاه خاطر نشان کرد: فقط برای صبح فردا (یکشنبه) انتظار است در ارتفاعات و دامنه ها شرایط یخبندان حاکم شود از این رو باید هم استانی ها و مسافران برای تردد در محورهای کوهستانی مراقبت کنند.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه صبح فردا در برخی از مناطق جلگه ای استان نیز پدیده مه خواهیم داشت، اضافه کرد: از فردا دریا برای فعالیت های مرتبط مناسب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha