۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۲۴
کد خبرنگار: 780
کد خبر: 85071371
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم وداع با شهید مدافع حرم میلاد حیدری در حرم حضرت رقیه (س) برگزار شد + فیلم و عکس

دمشق - ایرنا - همرزمان شهید مدافع حرم "میلاد حیدری" لحظاتی قبل با حضور در کنار ضریح مطهر حضرت رقیه (س) با وی وداع کردند.

به گزارش دفتر منطقه ای ایرنا در دمشق، در این مراسم معنوی که شماری از مستشاران ایرانی، رزمندگان فاطمیون و تعدادی از کارگزاران جمهوری اسلامی نیز حضور داشتند، مراسم سینه زنی و نوحه خوانی برگزار شد و دوستان و یاران شهید میلاد حیدری با پیکر مطهر و غرق به خون او وداع کردند.

میلاد حیدری در اثر حمله جنایتکارانه بامداد جمعه (۱۱ فروردین) بمب افکن های رژیم صهیونیستی به یکی از پایگاه های ارتش سوریه در اطراف دمشق به شهادت رسید.

از این شهید گرانقدر ۳۲ ساله که از افسران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و بنا به دعوت رسمی دولت سوریه وظیفه مستشاری در این کشور داشت، یک دختر شش ساله و یک پسر سه ساله به یادگار مانده است.

مراسم وداع با شهید مدافع حرم میلاد حیدری در حرم حضرت رقیه (س) برگزار شد + فیلم و عکس

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته طی اطلاعیه ای با اعلام خبر شهادت پاسدار اسلام "میلاد حیدری"، با محکومیت سکوت و بی عملی مجامع موثر جهانی در قبال جنایت آفرینی ها و تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی و ادامه نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل (سوریه)، تاکید کرد که بی‌تردید رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی پاسخ این جنایت را دریافت خواهد کرد.

در این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این افسر مؤمن، مخلص، فداکار و پاکباخته به خانواده معظم و آحاد همرزمان مجاهد و گرانقدر ایشان اعلام شده که آئین‌های تشییع، تدفین و خاکسپاری این شهید عالی‌قدر متعاقباً به آگاهی ملت شریف ایران رسانده خواهد شد.

در تاریخ دوم آذرماه سال گذشته (۱۴۰۱) نیز سردار "داوود جعفری" از مستشاران نیروی هوافضای سپاه به همراه "حسن علی زین الدین" در اطراف دمشق در اثر انفجار بمب کنارجاده‌ای عناصر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

مراسم وداع با شهید مدافع حرم میلاد حیدری در حرم حضرت رقیه (س) برگزار شد + فیلم و عکس

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha