۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۳۷
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 85071508
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر پاک شهید مدافع حرم میلاد حیدری در قرچک تشییع می‌شود

قرچک - ایرنا - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک گفت: پیکر پاک و مطهر پاسدار شهید مدافع حرم، شهید میلاد حیدری که توسط نیروهای اشغالگر قدس در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، روز دوشنبه ۱۴ فروردین در شهرستان قرچک تشییع می‌شود.

آزمان کادری شامگاه شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از شهادت مدافع حرم میلاد حیدری، امام جمعه و مسئولان قرچک با حضور در منزل خانواده شهید که در این شهرستان سکونت دارد، خبر شهادت را اطلاع داده و بلافاصله ستاد شهرستانی تشییع پیکر این شهید تشکیل و مقدمات استقبال از پیکر پاک و مطهر ایشان فراهم شد.

وی اظهار داشت: با توجه به خواست خانواده معظم شهید، قرار است که پیکر پاک و مطهر شهید حیدری در زادگاهش شهر قروه استان کردستان به خاک سپرده شود ولی مراسم تشییع این شهید سرافراز، در شهرستان قرچک برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم تشییع و وداع با شهید سرافراز اسلام میلاد حیدری، روز دوشنبه ۱۴ فروردین از ساعت ۱۵ از مقابل یادمان و محل شهادت شهدای کفن پوش قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم دشت ورامین در منطقه باقرآباد به سمت میدان امام خمینی (ره) و با حضور خانواده معظم شهید، مردم شهیدپرور و قدرشناس و مسئولان قرچک برگزار می‌شود.۳

وی افزود: پس از این مراسم، پیکر شهید به تهران و سپس شهرستان قروه منتقل می‌شود تا در زادگاه شهید به خاک سپرده شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک از آحاد مردم قدرشناس و شهیدپرور جنوب‌شرق تهران و شهرستان قرچک خواست تا با شرکت در این مراسم با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند.

به گزارش ایرنا، پاسدار شهید میلاد حیدری سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

وی از نیروهای فرماندهی سایبری سپاه، اصالتا اهل روستای وینسار شهرستان قروه استان کردستان بوده و ساکن شهرستان قرچک است.

این پاسدار هنگام شهادت ۳۲ سال داشت و از وی ۲ فرزند ۶ و سه ساله به یادگار باقی مانده است.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha