۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85071629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار فوتی‌های تصادفات جاده‌ای زنجان به ۱۰ نفر رسید

۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبر: 85071629
شمار فوتی‌های تصادفات جاده‌ای زنجان به ۱۰ نفر رسید

زنجان- ایرنا - رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: شمار فوتی‌های تصادفات جاده‌ای استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون به ۱۰ نفر رسید که نسبت به مدت مشابه گذشته افزایش ۵۰ درصدی دارد.

سرهنگ مهدی میناخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در ایام تعطیلات نوروزی میزان تردد در راه های ارتباطی استان زنجان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی استان، گفت: با توجه به بازگشت مسافران نوروزی، ترافیک در کل محورهای استان سنگین یا نیمه سنگین گزارش شده است.

میناخانی افزود: هم اکنون مسیر زنجان- میانه با ترافیک سنگین، جاده تهم به چورزق با ترافیک نیمه سنگین و آزادراه های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز هم با ترافیک سنگین رو به رو هستند.


رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان از اعمال محدودیت در مسیرهای زنجان - طارم، تهم- چورزق و زنجان - میانه همزمان با روز طبیعت(۱۳ فروردین) خبر داد و گفت: تردد کامیون، اتوبوس و خودروهای سنگین امروز در این مسیرها ممنوع است.

سرهنگ میناخانی از رانندگان وسائل نقلیه خواست: مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از انجام تخلفات حادثه ساز از قبیل سرعت و سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ، سوار کردن مسافر در قسمت بار خودرو و نبستن کمربند ایمنی خودداری نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha