۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۲
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85071816
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دختر بچه ۱۰ساله در رودخانه شهرستان لردگان غرق شد

۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۲
کد خبر: 85071816
دختر بچه ۱۰ساله در رودخانه شهرستان لردگان غرق شد

شهرکرد-ایرنا- رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از غرق شدن یک دختر بچه ۱۰ ساله در رودخانه اینِکک حوالی سردشت لردگان خبر داد. 

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اورژانس، محمود شمسی‌پور دهکردی افزود: این حادثه ساعت ۱۱ روز ۱۳فروردین‌ماه در این شهرستان رخ داد.

وی از اعزام یک تیم اورژانس‌ از پایگاه سردشت لردگان به محل حادثه و تلاش برای احیای قلبی و ریوی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس خبر داد و گفت: متاسفانه عملیات احیا با موفقیت انجام نشد و این فرد به زندگی بازنگشت.

به گزارش ایرنا، شهرستان لردگان در ۱۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

تصادف ۲ خودرو پراید و سمند با هشت مصدوم

رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری همچنین گفت: در روز ۱۳فروردین حوالی ساعت۱۱ صبح تصادف۲ خودرو پراید و سمند در محور تنگ درکش ورکش باعث مصدوم شدن هشت نفر شد.

شمسی‌پور دهکردی افزود: پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند که یک نفر از سرنشینان که دچار مصدومیت شده بود پس از انجام اقدامات درمانی مناسب رضایت به انتقال نداد و هفت نفر دیگر از سرنشینان که دچار مصدومیت شده بودند پس از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه‌های جونقان، اردل و هلال احمر به بیمارستان امام رضا اردل و سیدالشهدا فارسان انتقال یافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha