۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 988
کد خبر: 85072276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵۰ روحانی در ماه مبارک رمضان در روستاهای خوزستان مستقر هستند

اهواز - ایرنا - مسوول مبلغان سازمان تبیلغات اسلامی خوزستان گفت: ۲۵۰ روحانی در ایام ماه مبارک رمضان به منظور انجام برنامه‌های دینی و مذهبی در روستاهای مختلف استان خوزستان مستقر هستند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، حجت الاسلام علی رئیس زاده در این خصوص بیان کرد: این روحانیون ضمن تبلیغ احکام دین و آشنایی اهالی روستاها با احکام نورانی اسلام قرآن، و برگزاری آیین‌های مختلف در ماه مبارک رمضان از جمله سخنرانی، جزء خوانی قرآن و برپایی احیای نوزدهم تا بیست و سوم این ماه مبارک، توجه ویژه‌ای به روزه اولی‌ها خواهند داشت.

وی افزود:روحانیان مستقر در روستاها در کنار کار تبلیغی و فرهنگی، با شرکت در فعالیت‌های جهادی و نیز تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در ماه رمضان که با کمک افراد نیکوکار تامین می‌شود مشارکت دارند.

حجت الاسلام رئیس زاده ادامه داد: روحانیان مستقر در روستاها در خلال برنامه های تبلیغی و برپایی جلسات مختلف تفسیر قرآن، به امر جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است توجه ویژه خواهند داشت.

وی گفت: این روحانیون به برپایی محافل انس با قرآن و جزء خوانی در ماه بهار قرآن، اهتمام ویژه دارند و از جمله برنامه‌های امسال ماه مبارک رمضان، علاوه بر مساجد، قرائت آن در محافل خانگی روستایی است.

برپایی آیین قرائت دعا و مناجات خوانی در اهواز

به گزارش ایرنا همچنین به مناسبت ماه مبارک رمضان، مراسم قرائت دعا و مناجات خوانی همزمان با سراسر کشور در اهواز برپا شده است.

در این آیین که از سوی هیات مکتب‌الزهرا(س) اهواز اجرا می‌شود حجج‌ اسلام نوروزی، توانانیا، سید رضا محبوبی، و جامعی حضور دارند.
همچنین مصطفی مردانی به مناجات‌خوانی می پردازد.
این برنامه که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده به مدت ۳۰ شب از ساعت ۲۱:۳۰ در مسجد امیرالمومنین(ع) آسیا آباد واقع در خیابان دوازدهم در اهواز برپاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha