مسی دوباره در پاریس هو شد/ جدایی لیونل قطعی می‌شود؟ + فیلم

تهران- ایرنا- لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در ابتدای دیدار با لیون توسط هواداران این تیم هو شد.

به گزارش ایرنا، در مهمترین و آخرین دیدار هفته بیست و نهم لوشامپیونه فرانسه، تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته از ساعت ۲۲:۱۵ در دیداری خانگی در ورزشگاه پارک دو پرانس میزبان لیون بود که با نتیجه یک بر صفر برابر رقیب دیرینه خود تن به شکست داد.

تک گل این بازی را بردلی بارکولا در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند، ضمن اینکه الکساندر لاکازت هم یک پنالتی برای لیون از دست داد.

قرارداد لیونل مسی در تابستان امسال به پایان می‌رسد و آینده این فوق ستاره آرژانتینی همچنان نامشخص است. شایعات زیادی در خصوص بازگشت او به بارسلونا یا انتقال به الهلال عربستان به گوش می‌رسد و هواداران پاری‌سن‌ژرمن از تمدید نکردن این بازیکن ناراحت هستند. به همین دلیل اولتراهای پاری‌سن‌ژرمن پیش از آغاز این بازی مسی را هو کردند تا به این شکل ناراحتی خود را نشان دهند. اگرچه برخی از هواداران در حمایت از او نام او را سر دادند اما این بی‌احترامی باعث شد تا او ناراحت شود.

مسی در بازی با لیون، عملاً نتوانست کاری کند و هیچ کار مثبتی در طول بازی انجام نداد. البته این اولین باری نبود که این اقدام صورت می‌گرفت. پیش از این نیز هواداران متعصب پاریسی این کار را با مسی و نیمار کرده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha