حدود ۲۱ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در قالب اجرای طرح اطعام مهدوی، بیش از ۲۰ هزار و ۷۲۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان شناسایی شده این استان توزیع شد.

حمید باسره روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص اجرای طرح اطعام مهدوی افزود: همچنین در این مدت ۳۳ هزار و ۹۷۰ بسته افطاری ساده و یکهزار و ۵۹۵ بسته معیشتی بین مددجویان تحت پوشش و نیازمندان هرمزگان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه پویش طرح اطعام مهدوی تا پایان ماه مبارک ادامه خواهدداشت، تصریح کرد: ارزش غذای گرم توزیع شده افزون بر یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان، افطاری ساده یک میلیارد و ۳۲۱ میلیون تومان و بسته‌های معیشتی (همچون برنج، روغن، انواع حبوبات، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و مرغ) افزون بر یک میلیارد و ۹۲ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به اینکه طرح اطعام مهدوی هر ساله در ماه مبارک رمضان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی و مشارکت خیران و کمک‌های مردمی در جهت کمک به معشیت و اطعام نیازمندان اجرا می شود، اظهار کرد: مبلغ چهار میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان در قالب طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با مشارکت خیران و مردم نیکوکار برای اطعام نیازمندان استان جمع‌آوری شده است.

باسره یادآورشد: مردم می توانند در طرح اطعام مهدوی ویژه ماه مبارک رمضان جهت تهیه و توزیع بسته های غذایی، اطعام و افطاری ساده بین نیازمندان از طریق کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ مشارکت داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha