۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85072551
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهسازی آزاد راه‌های زنجان امسال شتاب می‌گیرد

۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳
کد خبر: 85072551
بهسازی آزاد راه‌های زنجان امسال شتاب می‌گیرد

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته از نیمه اردیبهشت سال جاری و با بهبود شرایط جوی، کار بهسازی و آسفالت‌ریزی در آزادراه های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز شتاب می‌گیرد.

جعفر قزوینیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اداره کل تلاش دارد تا پیش از پایان فصل کاری بهسازی‌ها و آسفالت ریزی در آزاد راه های زنجان- قزوین و زنجان - تبریز را انجام دهد.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات ارتقای ایمنی در آزادراه‌ها امری ضروری است، اضافه کرد: طی چند ماه گذشته شرایط جوی برای آسفالت‌ریزی مساعد نبود اما برای رفاه حال مسافران نوروزی تلاش شد، با استفاده از آسفالت سرد به طور موقت مشکلات برطرف شود تا به صورت جدی و در زمان مناسب اقدامات عملیاتی انجام گیرد.

این مسوول ادامه داد: در این راستا سال گذشته قرارداد روکش آسفالت آزاد راه زنجان - قزوین ما بین اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با پیمانکار مربوطه منعقد و مقرر شد که عملیات اجرایی پروژه از اردیبهشت سال جاری آغاز شود و طی مدت ۲ سال به اتمام برسد.

وی اظهار کرد: بر این مبنا، ۱۰۵ کیلومتر از لکه گیری و روکش آسفالت آزاد راه زنجان - قزوین توسط پیمانکار اجرا و با انجام این کار مهم، عمده مشکلات این محور حل خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: هم اکنون این استان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه تحت پوشش دارد که طبق برنامه ریزی ها طی سال جاری روکش آسفالت برای نقاط آسیب دیده آن انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری ۸۰ کیلومتر نیز از راه‌های روستایی اصلی و فرعی سطح استان آسفالت ریزی خواهد شد که مجوز لازم این کار و منابع اعتباری مد نظر از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور اخذ شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha