۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۵۸
کد خبرنگار: 1100
کد خبر: 85073806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار فارس: برنامه‌ریزی برای ایجاد ۱۰۰ هزار شغل جدید در اولویت‌ مدیران استان باشد

شیراز-ایرنا- استاندار فارس گفت: برنامه‌ریزی برای ایجاد ۱۰۰ هزار شغل جدید در سال جاری در استان باید در اولویت مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی باشد.

به گزارش ایرنا، محمدهادی ایمانیه سه‌شنبه در جلسه رفع موانع تولید استان افزود: در سال ۱۴۰۱، بیش از ۷۳ هزار فرصت شغلی جدید با همکاری سرمایه‌گذاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ایجاد شد که این آمار ۲۵ درصد فراتر از سهم تعیین شده دولت برای فارس بود.

نماینده عالی دولت در استان فارس بر ضرورت تلاش برای جذب سرمایه‌گذار در استان تاکید کرد و گفت: برای رسیدن استان به جایگاه بهشت سرمایه‌گذاران در کشور نباید از هیچ کوششی دریغ شود.

برای ایجاد ۱۰۰ هزار شغل جدید در فارس برنامه‌ریزی شده است

ایمانیه همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید، بیان کرد: تلاش برای تحقق شعار سال باید در اولویت تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه مسایل و مشکلات پیش‌روی ۲۰ بنگاه اقتصادی بررسی و تصمیمات راهگشا در این زمینه اتخاذ شد.

این ۲۰ بنگاه اقتصادی در زمینه تولیدی آب معدنی، فرآورده های گوشتی، طرح تولید کاشی، سرامیک و گچ، طرح تولید گندله آهن ، ادوات کشاورزی، عصاره شیرین بیان، تجهیزات کشاورزی و غیره فعالیت داشتند که در جلسه امروز در خصوص موضوعاتی چون تقسیط بدهی، مجوز تخصیص زمین، درخواست تسهیلات و... مشکلات و چالش‌های‌ آن‌ها بررسی و تصمیمات عملیاتی و اجرایی اتخاذ شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha