۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 2183
کد خبر: 85074169
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

طرح دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر در تهران اجرا شد

تهران - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح‌های محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر محلات شهر تهران توسط پایگاه‌های یازده‌گانه این پلیس خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس، سرهنگ ضرغام آذین اظهارداشت: طرح امنیت محله محور، شناسایی مناطق جرم‌خیز و آلوده در راستای دستورهای سلسله مراتبی فرماندهی و وظیفه ذاتی و تخصصی پلیس با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، با اقتدار کامل در چند مرحله در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی پایتخت اجرا شد.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در اجرای این طرح به صورت محسوس و نامحسوس در همه نقاط هدف در سطح حوزه استحفاظی گشت زنی هدفمند داشته و با اشراف اطلاعاتی و شناسایی مجرمین در زمینه توزیع و خرید و فروش مواد مخدر با هماهنگی مراجع قضائی و رعایت حقوق شهروندی و جوانب قانونی نسبت به دستگیری قاطع مجرمان اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: اجرای طرح پاکسازی و امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر و شبانه روزی در سطح شهر تهران اجرا می‌شود و شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار در زمینه جرایم مربوط به موادمخدر را به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و تلفن ۶۳۹۸۴۶۳۷ اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha