ترکیب احتمالی بارسلونا و رئال مادرید برای صعود به فینال کوپا دل‌ری

تهران- ایرنا- تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال‌مادرید برای صعود به فینال جام حذفی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپادل‌ری امشب بین بارسلونا و رئال‌مادرید امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود. اهمیت این بازی به این دلیل است که لالیگا برای رئال از دست رفته و اگر این جام هم از دست برود، موقعیت کارلو آنچلوتی روی نیمکت این تیم به خطر می‌افتد. بارسلونا و رئال‌مادرید در حالی به مصاف هم خواهند رفت که کاتالان‌ها بازی رفت را در پایتخت با یک گل به سود خودشان خاتمه دادند.

کارلو آنچلوتی امشب باید یک ترکیب هجومی برای این دیدار انتخاب کند زیرا آنها به دنبال جبران شکست دیدار رفت خواهند بود. رئال قبل از این دیدار یک برد قاطع ۶ بر صفر مقابل وایادولید به دست آورد، در حالی که آنچلوتی با ترکیب ۱-۲-۳-۴ و با به کارگیری از مارکو آسنسیو و وینیسیوس جونیور در کناره‌ها و رودریگو پشت سر کریم بنزما توانست به چیزی که می‌خواهد برسد.

این تاکتیک شاید در برابر بارسلونا هم جوابگو باشد، اگرچه آنچلوتی احتمالاً می‌خواهد پس از استراحت به لوکا مودریچ و فدریکو والورده از آن‌ها نیز استفاده کند.

هنگامی که از آنچلوتی در مورد زوج خط میانی روز سه شنبه سوال شد، گفت: کروس و مودریچ دست نیافتنی هستند، اما این بدان معنا نیست که آنها فردا بازی خواهند کرد. دست نیافتنی‌های زیادی وجود دارد، اما فقط باید یک ترکیب را انتخاب کنید. باید به منابعی که روی نیمکت دارم فکر کنم. شروع کردن مهمترین چیز نیست.

از طرفی دیگر انتظار می‌رود آنتونیو رودیگر از مصدومیت بازگردد و با فرلاند مندی و داوید آلابا در پست دفاع وسط رقابت کند، در حالی که انتظار می‌رود ادواردو کاماویگا دیگر در پست دفاع چپ بازی نکند. لوکاس وازکز نیز بهترین گزینه برای دفاع راست در این دیدار خواهد بود.

بارسلونا نیز پدری، آندریاس کریستنسن، فرنکی دی یونگ و عثمان دمبله را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. سرخیو بوسکتس نیز احتمالاً برای ال‌کلاسیکو بازخواهد گشت.

رافینیا هم از محرومیت بازگشته است و فران تورس و آنسو فاتی را علیرغم عملکرد گلزنی آنها در آن برد ۴-۰ تحت فشار قرار داده است.

ترکیب‌های پیش‌بینی شده برای بازی امشب به شرح زیر است:

بارسلونا: تراشتگن، آرائوجو، کونده، آلونسو، بالده، روبرتو، بوسکتس، کسیه؛ رافینیا، لواندوفسکی و گاوی.

رئال مادرید: کورتوا، وازکز، میلیتائو، رودیگر، مندی، کروس، مودریچ، والورده، رودریگو، وینیسیوس و بنزما.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha