خورشیدی: مربی تیم ملی وزنه‌برداری دچار فراموشی زودهنگام شده است

تهران- ایرنا- مشاور سابق تیم ملی وزنه‌برداری بانوان در واکنش به انتقادهای مربی تیم ملی، گفت: سعیده عبدالملکی دچار فراموشی زودهنگام شده است و نباید زحمات گذشته را فراموش کند.

اکبر خورشیدی روز در گفت وگو با ایرنا در واکنش به انتقادهای سعیده عبدالملکی نسبت به عملکرد کادر فدراسیون در دوران علی مرادی، اظهار داشت: منتقدان، مشاوران و دلسوزان پنهان هستند و طبیعتا اگر راهنمایی‌های منصفانه و صادقانه منتقدان نباشد، اشتباهات بیشتر از این خواهد بود. به همین خاطر در روند کارهای خودم سعی می‌کردم تا با تلاش بتوانم ضریب خطاهایم را پایین بیاورم.

وی افزود: چندی پیش سعیده عبدالملکی مربی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان در گفت وگویی با ایرنا عنوان کرد که مهره‌های زیادی در دوران علی مرادی سوخته است، اما این انتقاد منصفانه نیست. ما در سال ۱۳۹۹ درگیر کرونا بودیم و ستاد پزشکی اجازه برگزاری مسابقات و اردو را نمی‌داد و مشکلات زیادی داشتیم.

مشاور فنی سابق تیم ملی وزنه‌برداری بانوان عنوان کرد: در دوران نائب رئیسی مریم منظمی در سال ۱۴۰۰ جهت استعدادیابی فراخوانی به سراسر استان‌ها فرستادیم تا نفرات برتر را معرفی کنند و ۳۰ نفر از نقاط مختلف کشور معرفی شدند و آنیتا فیضی هم انتخاب و به اردو دعوت شده بود و گفتم که هرچه سریع‌تر پاسپورتش را برای حضور در مسابقات آینده آماده کنند. زیرا باید شماره پاسپورتش در تست آنتی دوپینگ باشد. من حتی نام او را برای مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا داده بودم. این وزنه‌بردار در ۱۴۰۱ پاسپورت گرفت و ما در حد توان تلاش کردیم.

وی یادآور شد: عبدالملکی مربی پرتلاشی است اما گویا فراموشی زودهنگام گرفته است. ما در دوران کرونا و با وجود مشکلات فراوان مجبور شدیم دو اردوی مقطعی را در تهران برگزار کنیم. نباید عبدالملکی بگوید که در آن دوران توجهی به استعدادها نمی‌شد. منتقدان باید آگاهانه‌تر و مطلع‌تر موارد خود را مطرح کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha