۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
کد خبر: 85074493
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان مسلح کابل برق در عنبرآباد به ۱۵ سال حبس محکوم شدند

جیرفت- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد گفت: ۲ سارق مسلح کابل های برق به عنوان تاسیسات عمومی شهرستان هرکدام به ۱۵ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، ابراهیم سلیمانی روز چهارشنبه اظهار کرد: با توجه به گرمی هوا و نیاز ضروری شهروندان به تامین برق با برهم زنندگان آسایش مردم مماشات نخواهیم کرد و این یک هشدار جدی است.

وی ادامه داد: در پرونده اخیر با توجه به سرقت کابل‌های برق چند روستا از توابع شهرستان عنبرآباد و به دنبال شکایت اداره برق، بررسی موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت که با تحقیقات ماموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان ۲ سارق مسلح شناسایی، دستگیر و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد.

این مقام قضایی با تاکید بر اینکه پرونده‌های جرایم خشن بویژه سرقت و تخریب اموال و تاسیسات عمومی نظیر سرقت سیم‌های برق، در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد به صورت ویژه و خارج از وقت بررسی می شوند، اضافه کرد: ۱۵ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق رای صادره برای این سارقان طی فرجام خواهی متهمان در دیوان عالی کشور نیز تایید و محکومان برای تحمل حبس به زندان معرفی شدند.

مدعی العموم شهرستان عنبرآباد افزود: صیانت و حفاظت از اموال عمومی و تاسیسات به صورت ویژه در دستور کار دادستانی و فرماندهی انتظامی است و در صورت وقوع این نوع جرایم با مرتکبان و مرتبطان با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

سلیمانی از شهروندان خواست نسبت به حفاظت از اموال عمومی، بویژه سیم های برق حساسیت داشته باشند و در صورت مشاهده تخلفات مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

عنبرآباد در جنوب استان کرمان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha