علی علیزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیمارستان امام رضا(ع) بندرعباس به یکباره از ابتدای سالجاری تاکنون، پذیرش بیماران زیرپوشش بیمه سلامت را قطع کرده بود که نارضایتی بیمهشدگان را بدنبال داشت.
وی ادامه داد: پس از بازگشت مسوولان بیمارستان امام رضا(ع) از سفر خارج کشور، در روز سهشنبه هفته جاری نشستی با حضور این مسوولان و متولیان بخش بهداشت و درمان هرمزگان و بیمه سلامت برای حل این مساله برگزار شد.
مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان اضافه کرد: پذیرش بیماران نیز از دیروز (چهارشنبه) در این بیمارستان آغاز شده و بیمهشدگان بیمه سلامت مشکلی برای مراجعه به این بیمارستان ندارند، از سویی چنانچه موسسهای بخواهد ارتباط بیمهای خود را با این نهاد بیمهگر لغو کند باید از یکماه قبل به طور رسمی موضوع را اعلام کند که بیمارستان امام رضا(ع) بندرعباس چنین کاری نکرده بود.
نظر شما