۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۲۹
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85074768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیرکل کمیته ملی المپیک فردا به کویت می‌رود

۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۲۹
کد خبر: 85074768
دبیرکل کمیته ملی المپیک فردا به کویت می‌رود

تهران- ایرنا- دبیرکل و مسئول روابط بین‌الملل کمیته ملی المپیک فردا در کویت دیداری با مسئولان شورای المپیک آسیا خواهند داشت تا طرفین درخصوص افزایش تعاملات و نیز انتخابات آتی شورای المپیک آسیا رایزنی و تبادل نظر کنند.

به گزارش ایرنا، سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک بامداد فردا پنج‌شنبه ۱۷ فروردین‌ماه به همراه فرید فتاحیان مسئول روابط بین الملل کمیته ملی راهی کویت خواهند شد.

این سفر درحالی انجام می‌شود که مناف هاشمی از زمان تصدی پست دبیرکلی کمیته ملی المپیک ایران، دیداری با مسئولان شورای المپیک آسیا نداشته و یکی از محورهای این سفر، آشنایی دبیرکل و مسئولان OCA با یکدیگر است.

توسعه روابط طرفین در حوزه آموزش، سولیداریتی و بهره‌مندی بهتر از فرصت‌های آموزشی موجود در شورای المپیک آسیا و نیز دریافت آخرین اطلاعات درخصوص بازی‌های آسیایی هانگژو از دیگر دلایل سفر هاشمی و فتاحیان به کویت است.

از طرفی با توجه به ارتباط نزدیک و خوب کمیته ملی المپیک ایران با شورای المپیک آسیا، این سفر در راستای افزایش تعاملات دو جانبه بین طرفین نیز خواهد بود و با عنایت به در پیش بودن انتخابات شورای المپیک آسیا قطعا در این دیدار، دبیرکل و مسئول روابط بین‌الملل کمیته ملی المپیک ایران رایزنی‌های برای معرفی نمایندگان کشورمان برای حضور در کرسی‌های مختلف OCA خواهند داشت.

هیات اجرایی، کمیته ورزشکاران، کمیته بین‌الملل، کمیته پزشکی، کمیته مشاوران، کمیته هماهنگی، کمیته فرهنگی، کمیته مالی، کمیته اطلاعات و آمار، کمیته ورزش، کمیته محیط زیست، کمیته برابری جنسیتی، کمیته ورزش برای همه و کمیته رسانه، کمیته‌هایی هستند که ایران متقاضی حضور نماینده کشورمان در آن‌هاست.

محمود خسروی‌وفا(هیات اجرایی)، مناف هاشمی(کمیته مالی)، نصرالله سجادی(کمیته هماهنگی)، فرید فتاحیان(کمیته بین‌الملل)، اصغر رحیمی(کمیته ورزش)، غلامرضا نوروزی(کمیته پزشکی)، مهین فرهادی‌زاده(کمیته برابری جنسیتی)، محمود عبداللهی(کمیته رسانه)، حمید عزیزی(کمیته مشاوران)، مهرافزا منوچهری(کمیته محیط زیست)، محسن بیرانوند(کمیته ورزش برای همه)، رضا نصیری نژاد(کمیته اطلاعات و آمار) نمایندگان معرفی شده ایران برای عضویت در کمیته‌های مختلف شورای المپیک آسیا هستند. ضمن این که بهداد سلیمی گزینه مدنظر ایران برای عضویت در کمیته ورزشکاران شورای المپیک آسیاست ولی مقرر شد سلیمی در این خصوص با کمیسیون ورزشکاران کشورمان مشورت کند.

برای معرفی نماینده ایران در کمیته فرهنگی OCA نیز علی سرلک رئیس کمیسیون، یک گزینه معرفی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha