۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
کد خبر: 85075272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمجید خاص آنچلوتی از بنزما

۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
کد خبر: 85075272
تمجید خاص آنچلوتی از بنزما

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با تمجید از ستاره مسلمان تیم خود گفت: کریم بنزما از بهترین‌های دنیا و می‌تواند یک توپ طلای دیگر را از آن خود کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رئال مادرید در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا موفق شد با چهار گل تیم بارسلونا را در نیوکمپ شکست دهد. بازی رفت این ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ژاوی هرناندز به پایان رسیده بود.

شاگردان کارلو آنچلوتی با این برد موفق به حضور در فینال کوپا دل‌ری شدند.

آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید پس از پایان این مسابقه با تمجید از عملکرد شاگردان خود گفت: ما با ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها گام به نیوکمپ گذاشتیم. در ترکیب اولیه بازیکنان جوانی مانند رودریگو، کاماوینگا و والورده در کنار بزرگانی مثل مودریچ، بنزما و کروس حضور داشتند. بازی برگشت در برابر بارسا از آن بازی هایی بود که شخصیت و تجربه بالای بازیکنان تاثیر زیادی داشت.

وی ادامه داد: برای برنده شدن باید یک بازی کامل و بی‌نقض را انجام می‌دادیم و اگر غیر از این بود برای صعود به مشکل برمی‌خوردیم. گل وینیسیوس در نیمه اول به موقع بود و روند بازی را تغییر داد. این گل موجب شد تا در نیمه دوم نیز با اعتماد به نفس بالا بازی کنیم.

آنچلوتی در تمجید از ستاره مسلمان تیم خود گفت: او از بهترین‌های دنیاست و می‌تواند یک توپ طلای دیگر نیز ببرد. بنزما در وقفه بازی های ملی تمرینات خوبی را داشت و توانست آمادگی خود را حفظ کند.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در پایان این را هم افزود: رسیدن به فینال چالش بزرگی بود به خصوص که باید بارسا را حذف می‌کردیم. برای بازیکنانم بسیار خوشحالم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha