۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴
کد خبر: 85075352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۶۵ کیلوگرم موادمخدر در کرمان کشف شد

۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴
کد خبر: 85075352
۸۶۵ کیلوگرم موادمخدر در کرمان کشف شد

کرمان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف سه دستگاه خودرو حامل ۸۶۵ کیلوگرم تریاک در عملیات پایش شبانه‌روزی یکی از نقاط سخت گذر محور "بم به کرمان" خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران یگان تکاوری شهرستان بم با انجام اقدامات اطلاعاتی یکی از مسیرهای تردد قاچاقچیان خرد و کلان موادمخدر را شناسایی کردند و به صورت شبانه‌روزی این منطقه سخت گذر را تحت رصد و پایش نامحسوس قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران مستقر در این منطقه حوالی سحرگاه متوجه عبور سه دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک از این محدوده کویری شده و پس از اخطار به آن‌ها هر سه خودرو را طی یک عملیات تعقیب و گریز در چند نقطه دور از هم متوقف کردند اما به سبب کوهستانی بودن محل در دستگیری سرنشینان آن‌ها توفیقی حاصل نشد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از سه خودروی برجای مانده در مجموع ۸۶۵ کیلو تریاک را کشف و در ادامه با پاکسازی نقطه به نقطه این محدوده کویری ۲ متهم را دستگیر و طی این عملیات سحرگاهی از انتقال این محموله سنگین مواد افیونی به عمق کشور جلوگیری کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha