تقاطع غیرهمسطح شریعتی خرم آباد دهه فجر ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود

خرم آباد- ایرنا- استاندار لرستان گفت: هدف از احداث تقاطع غیرهمسطح شریعتی خرم آباد رفع مشکلات ترافیکی منطقه بوده و پیش بینی شده که تا دهه فجر ۱۴۰۳ به بهره برداری رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز پنجشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد با اشاره به در دست اقدام بودن ساخت ۲ تقاطع غیرهمسطح در شهر خرم آباد، اظهار کرد: یکی از این تقاطع غیرهمسطح ها مربوط به خیابان شریعتی، تقاطع ۲۴ متری شهید کاکاوند در منطقه کوی فلسطین است که مدتهاست ساکنین شهر با معضل ترافیک در این منطقه روبرو هستتد.

وی افزود: ضرورت ایجاب می‌کرد هرچه سریع‌تر این اقدام اساسی در جهت رفع ترافیک در این منطقه و آسایش مردم، کسبه و رانندگان صورت بگیرد.

زیویار با قدردانی از همه دست اندرکاران این اقدام ارزشمند، عنوان کرد: طبق تفاهم نامه و قرارداد طرح، بنا است این تقاطع غیرهمسطح ظرف ۱۸‌ ماه و در دهه فجر سال آینده به بهره برداری برسد.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد نیز با بیان اینکه با توجه به محدودیت های ترافیکی که در شهر خرم آباد وجود دارد احداث این تقاطع بسیار ضروری و حیاتی بود.

داریوش بارانی افزود: طول این تقاطع غیرهمسطح ۳۷۰‌ متر و ارتفاع روگذر تا بلندترین نقطه ۸ متر است.

بارانی بیان کرد: منابع مالی مورد نیاز ساخت تقاطع دیده شده است و به زودی تقاطع غیرهمسطح دیگری در ورودی مسکن مهر خرم‌آباد نیز احداث خواهد شد.

وی عنوان کرد: در مجموع برای هر دو تقاطع غیر هم سطح خرم‌آباد بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha