۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۱۸
کد خبر: 85075727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت شانزدهمین شکست شاگردان اشکش در رفسنجان

۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۱۸
کد خبر: 85075727
ثبت شانزدهمین شکست شاگردان اشکش در رفسنجان

تهران - ایرنا - تیم قعرجدولی نفت مسجد سلیمان شانزدهین شکست خود را در لیگ برتر تجربه کرد.

به گزارش ایرنا، در یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران تیم مس رفسنجان پنجشنبه شب در خانه پذیرای نفت مسجدسلیمان بود که این بازی با شکست شاگردان ابراهیم اشکش به پایان رسید.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که در وقت‌های اضافه نیمه نخست شوت سرکش و دیدنی محسن آذرباد از داخل محوطه جریمه پس از برخورد با دیرک افقی وارد دروازه شد تا میزبان با برتری به رخکتن برود.

در این دیدار علی محسن‌زاده سنگربان ذخیره نفت مسجدسلیمان به دلیل سرپیچی از تصمیم داور در یک دقیقه ۲ بار کارت زرد گرفت تا از کنار زمین اخراج شود، در ادامه اعتراض‌های ابراهیم اشکش نیز موجب شد تا داور این دیدار یک کارت زرد به سرمربی نفت مسجدسلیمان نشان بدهد.

در دقیقه ۷۷ یک پنالتی به سود میزبان اعلام شد که جفرسون باهیا این موقعیت را از دست داد. این بازی در پایان با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا نفت مسجدسلیمان شانزدهمین شکست خود را در این فصل تجربه کند.

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، شاهین توکلی، ایمان سلیمی، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری، محمدحسین کریم‌زاده، مهدی ترکمان، محمدمهدی محبی، محسن آذرباد، لوسیانو پریرا
سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

سینا بختیاری نسب، سیدمحمد خرم‌الحسینی، پیمان رنجبری، سیدپیمان میری، رضا دهقان، میثم نقی‌زاده، سیدآریا برزگر، مسلم مجدمی، حسین گودرزی، سینا عبداللهی، امین هاشمی‌فرد
سرمربی: ابراهیم اشکش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha