سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان: هم قسم شدیم تا التیامی بر زخم مردم باشیم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: هم قسم شدیم که نتایج بهتری بگیریم تا با نتیجه بازی های باقی مانده لیگ برتر، التیامی بر زخم مردم این شهرستان باشیم.

به گزارش ایرنا، ابراهیم اشکش شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار نفت مسجد سلیمان مقابل مس رفسنجان، افزود: امیدوارم از این تیم حمایت شود و بازیکنان تمام تلاش خود را بگذارند که در پنج بازی آینده نتیجه بگیریم.

وی با بیان اینکه ۲ تیم مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان امروز با تمام وجود کار کردند و فوتبال زیبایی را شاهد بودیم اما مغلوب شدیم، عنوان کرد: شرایط تیم نفت مسجد سلیمان بد و بدون وضعیت یک تیم حرفه ای پیش رفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ادامه داد: کادر فنی قبلی باشگاه خواسته یا ناخواسته باعث اعتصابات بازیکنان این تیم بودند و سود و ثمره آن را هم گرفتند.

وی گفت: تیم نفت مسجد سلیمان مربوط به شهر اولین ها دوبار در آغاز و نیم فصل یار گیری کرد که من در هیچ کدام حضور نداشتم و تنها تیمی در لیگ برتر هستیم که جی پی اس نداریم و نمی توانیم بازیکنان را دقیق مورد ارزیابی قرار دهیم تا از امور فنی و سلامت آنان را در طول مسابقه استفاده کنیم، هرچند که مدیران باشگاه پیگیر رفع این نقیصه هستند.

اشکش بیان کرد: مس رفسنجان چهار بازیکن خارجی خوب و باکیفیت دارد که از بازی آنان لذت برد اما نفت مسجد سلیمان تنها تیمی در لیگ برتر است که بازیکن خارجی ندارد.

وی با اشاره به اینکه تنها تیم لیگ برتر هستیم که بازیکن یک متر و ۹۰ سانتی متری نداریم، تصریح کرد: تیم را به عنوان سرمربی پس از بازی با تراکتور سازی تبریز به سیکل بدنی و بدنسازی و آمادگی جسمانی وارد کردم و امروز در ادامه این سیکل بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه این اتفاقات خط و مشی خوبی به بازیکنان نداد، یادآور شد: اگر می خواهید از صیانت بازیکن دفاع کنید باید شرایط ایده آل آمادگی و توانایی جسمانی آنان را فراهم کنید و از فشارها به بازیکن و آسیب دیدگی‌های بعدی جلوگیری کنید.

وی افزود: متاسفانه دلسوزی برای تیم نفت مسجد سلیمان نشده لذا امروز ۶ بازیکن ۲۰ ساله را بازی دادم و دروازه بان ما اهل مسجد سلیمان با همین سن بود که عملکرد خوبی داشت که این بازیکنان سرمایه های فوتبال کشور هستند و امیدوارم به فوتبال کشور خدمت کنند.

اشکش اظهار کرد: هرچند بودجه داشتیم و شهر مسجد سلیمان، شرکت نفت و مدیرعامل باشگاه کسری در این بخش نگذاشتند اما خط و مشی و تفکر فنی، این تیم را به مسیر خوبی نبرده است.

وی با بیان اینکه بازیکنان تمام توان خود را گذاشته اند گفت: اگر از قوانین فوتبال تخطی کنید نتیجه‌ای حاصل نمی شود و یک تیم باید در طول فصل دوره فنی بدنی و تاکتیکی را طی کند اما متاسفانه نفت مسجد سلیمان خواب زیادی در طول فصل داشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بیان کرد: نمی خواهم کسی را محکوم کنم اما چطور می شود که خودمان خط و مشی به اعتصاب این تیم بدهیم، خودمان تمرین تیم را برهم بزنیم که به خواسته های مالی خودمان برسیم و تعهد مالی بگیریم و خودمان را تبرئه کنیم.

وی ادامه داد: چطور می شود که تیم نفت مسجدسلیمان را به مسیری ببریم که اگر خودمان رفتیم، تمرین نکرده باشد و آن را له کنیم به نحوی که مربی بعدی هم نتواند آن را سرپا کند.

اشکش افزود: متاسفانه این اتفاق در بحث فنی تیم نفت مسجد سلیمان افتاده و امیدوارم با نتایجی که می گیریم و حتی اگر سقوط کردیم، استان خوزستان نفت مسجد سلیمان را رها نکند و از این تیم بخاطر اینکه تنها دلخوشی مردم این خطه است، حمایت شود زیرا این تیم غرور مردم بختیاری، مسجد سلیمان و استان خوزستان است.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته ۲۵ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای مس به مصاف مس رفسنجان رفت و با یک گل مغلوب شد تا همچنان قعرنشین لیگ برتر باقی بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha