۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۳:۰۱
کد خبر: 85076334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون پارلمانی رئیس جمهور پای درددل معلمان پاکدشتی نشست

پاکدشت- ایرنا- معاون پارلمانی رئیس جمهور در جریان سفر به پاکدشت، با حضور بین مدیران و معلمان این شهرستان، پای درد دل آنان نشست به سوالات آنان پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد حسینی که جمعه به منظور بازدید از ظرفیت‌های پاکدشت به این شهرستان سفر کرده بود، شامگاه جمعه در نشستی صمیمی با مدیران و معلمان پاکدشتی پای درددل آنان نشست و در خصوص مسائل و مشکلات جامعه معلمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

جمعی از معلمان در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های رئیس جمهور در رفع مشکلات جامعه فرهنگیان و پرداخت حقوق و معوقات مربوط به رتبه بندی، خواستار توجه هر چه بیشتر دولت به مسائل و دغدغه‌های جامعه فرهنگیان شدند.

یکی از نمایندگان دبیران شهرستان پاکدشت در این جلسه گفت: پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور در سایه توجه هر چه بیشتر به آموزش و پرورش است و اگر غفلتی در این زمینه صورت گیرد، قطعا جامعه بامشکلات و مسائل عدیده‌ای در حوزه‌های مختلف مواجه می‌شود.

وی که خود را پازوکی معرفی کرد افزود: پرداخت دیرهنگام حقوق و معوقات معلمان مشکلاتی را برای آنان به همراه آورد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور پای درددل معلمان پاکدشتی نشست


این دبیر مدارس پاکدشت اظهار داشت: این که شخص رئیس جمهور برای احقاق حق معلمان شخصا وارد عمل شده و خواستار برخورد با کسانی شد که در خصوص پرداخت حقوق و مزایای معلمان کوتاهی کردند جای امیدواری است.

معاون رئیس جمهور نیز در این جلسه قول داد که دولت با تمام توان از آموزش و پرورش حمایت کرده و با معرفی وزیر جدید تلاش خواهد کرد که معلمان به خواسته به حق خود دست یابند.

سیدمحمد حسینی در جریان سفر به شهرستان پاکدشت ضمن دیدار با خانواده شهید مصطفی صفری از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، از ظرفیت‌های کشاورزی این شهرستان بازدید کرد و ضمن بازدید از مرکز فرهنگی حسان ویژه دانش‌آموزان کم‌برخوردار، روزه خود را با همراهی کودکان و نوجوانان بی‌بضاعت افطار کرد.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha