۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۳:۴۹
کد خبر: 85076377
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترامپ ویدئوی دادگاه منهتن را تبلیغ کمپین انتخاباتی‌اش کرد + فیلم

تهران-ایرنا- دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا از فیلم‌های محاکمه هفته گذشته در نیویورک به عنوان بخشی از تبلیغات کمپین جدید خود برای انتخابات ۲۰۲۴ استفاده کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای خبری هیل، ترامپ بامداد جمعه (به وقت محلی) با منتشر کردن این ویدئوی تبلیغی در شبکه اجتماعی خود به نام "تروث سوشیال"، به طرفدارانش گفت که اگر «کسب و کارشان روبراه نیست» نباید برای او پول بفرستند اما اگر «وضع کسب و کارشان خوب است» باید به او کمک مالی کنند.

این ویدئوی تبلیغی صحنه‌هایی از اطراف منهتن را قبل از اینکه ترامپ وارد دادگاه شود نشان می‌دهد و صحبت‌های مفسرانی که از آلوین براگ دادستان منطقه منهتن انتقاد می‌کنند و نیز سخنان ترامپ که ادعا می‌کند او بی گناه است، بر روی این تصاویر مونتاژ شده است.

این ویدئو همچنین برخی از مردم را در خیابان‌ها نشان می‌دهد که در حالی که ترامپ عازم جلسه استماع است، پرچم‌های حاوی تصاویر وی و پرچم آمریکا را تکان می‌دهند و نیز شامل تصاویری از سه‌شنبه شب در مار-آلاگو که رئیس جمهور سابق آمریکا برای بیان اولین اظهارنظرهایش پس از حضور در نخستین جلسه محاکمه‌اش روی صحنه رفت.

دونالد ترامپ جونیور پسر ترامپ نیز این ویدئو را روز جمعه در حساب توییتر خود منتشر کرد.

دستگیری ترامپ کمک‌های مالی قابل توجهی را به کمپین او سرازیر کرد و در طی ۲۴ ساعت پس از اعلام جرم، بیش از ۴ میلیون دلار به دست آورد.

کمپین او همچنین به دنبال جمع‌آوری کمک مالی از طریق تی شرتی بود که عکسی از ترامپ بر روی آنها چاپ شده و روی آنها نوشته شده است «بی‌گناه».

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور جنجالی سابق آمریکا در حالیکه هرگز باور نمی‌کرد، چهارم آوریل (۱۵ فروردین) به اتهام پنهانکاری و پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ درباره روابطش، در دادگاه منتهن حضور یافت و پس از حدود یک ساعت، با ۳۴ فقره اتهام، از این دادگاه کیفری خارج شد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا متهم است که پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ ریاست جمهوری این کشور، مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به عنوان حق‌السکوت به یک بازیگر زن فیلم‌های مستهجن به نام «استورمی دنیلز» که با او رابطه داشته، پرداخت کرده تا در این باره صحبت نکند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha