۶ هزار بسته معیشتی از سوی هلال احمر اصفهان بین نیازمندان توزیع شد

اصفهان - ایرنا - سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی به مناسبت ایام نوروز و ماه رمضان بین نیازمندان این استان پیش بینی شده که توزیع ۶ هزار بسته آن تا به امروز محقق شده است.

محسن حِسام روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این بسته‌های معیشتی شامل اقلام خوراکی مانند برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارونی است که هر یک به طور متوسط بین ۳۰۰ هزار تا یک میلیون تومان قیمت دارد.

وی ادامه داد: فرایند توزیع اقلام که پیش از ایام نوروز آغاز شد و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد یافت توسط اعضای داوطلب شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های گوناگون انجام می‌شود.

سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به فعالیت‌های سال قبل این نهاد ، خاطرنشان کرد: ۳۰۹ پروژه محرومیت‌زدایی به ارزش ۱.۲ میلیارد و طرح هلال با توزیع بیش از ۱۰ هزار سبد غذایی و پوشاک به ارزش حدود ۴.۲ میلیارد تومان انجام شد.

حسام افزود: توزیع ۱۶۶ قلم تجهیزات پزشکی به ارزش ۵۴۶ میلیون تومان و اعزام ۳۱ کاروان سلامت به مناطق محروم با مشارکت ۳۳۵ داوطلب و بهره مندی حدود ۱۰ هزار نفر از ساکنان روستاهای کم برخوردار و توزیع یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین آنان از دیگر اقدامات سال ۱۴۰۱ بود.

وی اضافه کرد: در مدت مورد اشاره طرح حامیان سلامت با مشارکت ۴۷۸ داوطلب، ۳۰ داروخانه و ۹۷ پزشک داوطلب و به منظور ارائه خدمات سلامت به ۲ هزار ۳۴۴ بیمار نیازمند انجام گرفت.

به گفته سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر اصفهان، ارائه خدمات توانبخشی و تامین هزینه دارو به مبلغ حدود ۹.۹ میلیارد تومان و اجرای طرح ارمغان مهر با هدف توزیع یک هزار و ۸۲۴ بسته لوازم التحریر و پوشاک به ارزش بیش از ۴۸۲ میلیون تومان از دیگر اقدامات یک سال اخیر بوده است.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان اکنون سه هزار و ۸۷۵ نجاتگر و امدادگر، ۲۳ هزار عضو جوان و ۱۵ هزار داوطلب ثبت شده در سامانه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha