۳۳۱۰ بسته معیشتی توسط هلال احمر اصفهان توزیع شد
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر اصفهان از توزیع سه هزار و ۳۱۰ بسته معیشتی و برپایی ۴۱ سفره افطاری در مناطق کم برخوردار استان به همت داوطلبان این نهاد خبر داد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی جمعیت هلال احمر اصفهان روز پنجشنبه به نقل از محمدنوید متقی، ارزش بسته‌های معیشتی مورد اشاره را ۱۹ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی گفت: اجرای این طرح با مشارکت ۴۱۲ داوطلب و با هدف حمایت از معیشت خانواده‌های نیازمند و کمتر برخوردار تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

رییس جمعیت هلال احمر اصفهان افزود: داوطلبان این نهاد علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در طرح نیابت نیز مشارکت دارند و با سرکشی به ۳۲۷ خانه و هشت مرکز سرای سالمندان از ۶۱۲ سالمند دلجویی و هدیه‌ها و بسته‌های معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال به آنان اهدا کردند.

متقی اظهار کرد: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کدهای دستوری #۳*۱۱۲* یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت‌ ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۱۹ در پویش «هلال رحمت» امسال به‌منظور همراهی در طرح‌های مذکور مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان بالغ بر سه هزار و ۸۷۵ نجاتگر و امدادگر هلال احمر، ۲۳ هزار عضو جوان و ۱۵ هزار داوطلب ثبت شده در سامانه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha