۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85076826
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 سرپرست سپاهان: لیزر هواداران تراکتور، ۹۰ دقیقه چشم بازیکنان ما را آزرد

اصفهان - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: انداختن نور لیزر هواداران تیم تراکتور تبریز به چشمان بازیکنان سپاهان در زمین، سبب آزار و اذیت ۹۰ دقیقه‌ای آنها بویژه دروازه‌بان تیم ما شد.

دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌ و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه دیروز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت حسن اکرمی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید، شماری از تماشاچیان در دقایقی از مسابقه به صورت و چشمان بازیکنان سپاهان لیزر می‌انداختند.

در این پیوند، رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام که از دقیقه اول مصاف آغاز شد بویژه در لحظه زدن ضربه پنالتی بر صورت پیام نیازمند دروازه‌بان ما مشهود بود که در نهایت توپ وارد دروازه‌ سپاهان شد.

وی ادامه داد: ما مراتب را به جلال مرادی نماینده مسابقه اعلام کردیم و او نیز گفت که گزارش این اتفاق داده خواهد شد و نماینده دیدار هم بطور قطع باید پاسخگو باشد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: مسوولان برگزاری مسابقه از طریق بلندگوهای ورزشگاه در باره این اقدام تماشاچیان تذکر دادند اما موثر واقع نشد.

وی در باره اینکه آیا بازیکنان نیاز به معاینه چشم پرشکی دارند یا خیر، خاطرنشان کرد: تصمیم در این مورد با پزشک تیم است.

فتاحی با بیان اینکه شکی در رابطه خوب هواداران ۲ تیم سپاهان و تراکتور وجود ندارد، گفت: حدود ۷۰، ۸۰ هزار هوادار در ورزشگاه تبریز حضور یافتند اما بالغ بر ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر هم نتوانستند به ورزشگاه وارد شوند و ما خوشحالیم که پس از مدت‌ها ظرفیت ورزشگاه یادگار امام پُر شد.

وی تصریح کرد: این موضوع بزرگی تیم‌های سپاهان و تراکتور را نشان می‌دهد اگرچه بین سکوها تنش و مشکلی بین حامیان تیم‌ها رُخ نداد، اما تماشاگرنماهای تراکتور، مشکل یاد شده را برای ما بوجود آوردند.

سرپرست این تیم اصفهانی با بیان اینکه اشتباهات داوری، شکست تیم سپاهان را رقم زد، اظهار داشت: مشابه همان صحنه‌ای که برای تیم تراکتور پنالتی اعلام شد برای ما پنالتی گرفته نشد، با این حال بازیکنان سپاهان هم قسم شده‌اند که در صورت رخ ندادن مورد خاصی، امسال قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور شوند.

به گزارش ایرنا، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همچنین در بیانیه‌ای به اشتباهات مُحرز داوری در دیدار شب گذشته خود با تراکتور تبریز اعتراض کرده است.

دلیل این اعتراض گرفته نشدن ۲ پنالتی از سوی داور عنوان و تاکید شده است که در مصاف خارج از خانه با تیم با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، تیم داوری اشتباهات بزرگی را علیه سپاهان مرتکب شد.

ادامه بیانیه مزبور حاکیست: پس از اعلام پنالتی توسط داور علیه سپاهان و در لحظاتی که طلایی‌پوشان بدنبال جبران گل خورده بودند، در محوطه جریمه خطای واضح بازیکن شماره ۲ تراکتور روی شهریار مغانلو اعلام نشد و لحظاتی بعد نیز خطای هند مُحرز یار شماره ۷۵ تراکتور از نظر داور پنالتی به حساب نیامد در حالی که بازبینی تصاویر نشان می‌دهد که داور مسابقه در هر ۲ صحنه مرتکب اشتباه شده و این در شرایطی است که سپاهان صدرنشین لیگ بوده و در این مسابقات حساس پایانی لیگ، این اشتباهات موجب تضییع حق مسلم سپاهان در تغییر نتیجه بازی شده است.

در بیانیه باشگاه سپاهان ضمن اعتراض به کمیته داوران در باره اشتباهات مکرر داوران در هفته‌های پیاپی علیه این تیم، از سازمان لیگ خواسته شده است بر اساس اصل بی‌طرفی، برای تکرار نشدن چنین اشتباهاتی، تذکر لازم به داوران داده شود.

به گزارش ایرنا، هم اکنون تیم سپاهان اصفهان با ۵۲ امتیاز صدرنشین است و تراکتور تبریز با ۴۲ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

 سرپرست سپاهان: لیزر هواداران تراکتور، ۹۰ دقیقه چشم بازیکنان ما را آزرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha