۲۴ تن گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار در کرمانشاه توزیع شد

کرمانشاه - ایرنا - مسوول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ۲۴ تن گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار در فروشگاه‌ها و مراکز عرضه این شهرستان توزیع شده است.

« افشین شورجه » روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار در روزهای اخیر افزود: برای ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا در بازار توزیع ۲۴ تن گوشت مرغ منجمد به ازای هرکیلوگرم ۴۳ هزار تومان آغاز شده تا شهروندان مشکلی در تامین گوشت مرغ نداشته باشند.

وی اضافه کرد: اینمیزان مرغ منجمد در ۲۶ واحد سیار در سطح میادین و هفت فروشگاه ثابت در حال توزیع است که برای سهولت دسترسی مردم به آن به تعداد شعبات افزوده خواهد شد.

مسوول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه توزیع گوشت مرغ منجمد همچنان ادامه خواهد داشت یادآور شد: علاوه بر این امروز ۱۱۵ تن گوشت گرم مرغ نیز در بازار توزیع شده است.

شورجه با بیان اینکه در ایام نوروز امسال نیز ۳۰۰ تن مرغ گرم و ۱۰۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شد، افزود: با هدف تامین نیاز گوشت گرم مرغ و گوشت قرمز بازار، قبل از سال برنامه ریزی و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی تاکید کرد: مشکل کمبود گوشت مرغ در بازار مقطعی است و نیاز بازار با عرضه مرغ منجمد تامین می‌شود.

به گزارش ایرنا، کمبود عرضه گوشت گرم مرغ در هفته های اخیر موجب کاهش این کالا در بازار و افزایش قیمت آن از ۶۳ هزار تومان قیمت مصوب به ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان در بازار شده است که مسوولان برای تعدیل قیمت ها اقدام به توزیع مرغ منجمد در بازار کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha