۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85077000
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برترین های ووشو اردبیل معرفی شدند

۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸
کد خبر: 85077000
برترین های ووشو اردبیل معرفی شدند

اردبیل - ایرنا - نفرات برتر مسابقات ووشو استان اردبیل جهت اعزام به رقابت های انتخابی تیم ملی کشور مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات ووشو قهرمانی استان اردبیل (جام رمضان) در رده سنی نوجوانان و جوانان، جهت اعزام به رقابت های انتخابی تیم ملی با حضور ۱۵۰ ووشوکار از مناطق مختلف استان برگزار شد.

در بخش ساندا و در رده سنی نوجوانان، در وزن ۴۲- کیلوگرم بنیامین جهانگیری اول، آرین باقروند دوم و مهران مهرانی وامیرعلی پیراسته به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۴۵- کیلوگرم پوریا شهبازی قهرمان و رادین عیوضی نایب قهرمان شدند و نیما نینواپور و امیررضا پروانه به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن ۴۸- کیلوگرم امیرحسین شهبازی اول، تایماز مظاهری دوم و علی صفری و امید متین به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۵۲- کیلوگرم علی سروحیدر در جایگاه نخست قرار گرفت، محمدرضا بهشتی موفق به کسب رتبه دوم شد و علی دشتی و ابوالفضل جاوید به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن ۵۶ هم امیرمهدی شیردل قهرمان شد، امیرمحمد نجفی نایب قهرمان شد و مانی لقایی و طاها امانی به طور مشترک سوم شدند.

در رده سنی جوانان و در وزن ۴۸- کیلوگرم رضا دنیادیده اول، مهدی مرادیان دوم و حامد نینواپور و حسام علیزاده به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۵۲- کیلوگرم مهدی قلیزاده قهرمان، سینا رشیدنظام نایب قهرمان و علیرضا اروجی و شایان آقاعلیزاده به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۵۶- کیلوگرم امیررضا نیکنام و امین عسگرپور به ترتیب اول و دوم شدند و یاسین یاری و ماهان همدرد به طورمشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن ۶۰ - کیلوگرم امیرحسین خوشبخت در جایگاه نخست قرار گرفت، شروین اسرار رتبه دوم را کسب کرد و طاها آریاپور و طاها نوروزی به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن ۶۵- کیلوگرم ابوالفضل محرمی اول شد، امیر امراه پور دوم شد و امیرعلی تقی نژاد و محمدرضا بابایی به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم محمدرضا آزادی قهرمان، سپهر کیخسروی نایب قهرمان و امیرمحمد بقایی و سپهر احمدین به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم پوریا پوررحیم اول، آیدین نوروزی دوم و امیرعلی فرصت ایرانی و امیرمحمد جوانپور به طور مشترک موفق به کسب رتبه سوم شدند.

در وزن ۸۰- کیلوگرم هادی داداش پور موفق به کسب رتبه اول شد، محمدرضا فرهادنیا در جایگاه دوم قرار گرفت و ابوالفضل شریفی مقام سوم را کسب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha