قانون، کلیدی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم است نه بهانه قفل کردن کارها

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه، گفت: برای مدیرانی که قصد خدمت دارند، قانون یک کلید راهگشا و بستری برای خدمات‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم است و برای مدیرانی هم که دنبال سنگ‌اندازی هستند، قانون یک قفل زیبا و بهانه‌ای برای متوقف کردن کارها است.

به گزارش ایرنا؛ «محمدطیب صحرایی» روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پاوه با تاکید بر ضرورت تبدیل میثاق مشترک مدیر ارشد استان با مدیران و فرمانداران به یک تعهد عمومی تاکید کرد: فلسفه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، خدمتگزاری مجاهدانه و عالمانه به مردم است و همه باید در این مسیر تلاش کنیم.

وی یادآور شد: تمام کارهای مدیران و فرمانداران استان باید در چهارچوب شرع مقدس باشد و با دستورات الهی منافاتی نداشته باشد و این یک تراز کلیدی است.

صحرایی خاطرنشان کرد: پیشرفت کرمانشاه زمانی ارزشمند و قابل دستیابی است که همراه با عمل در چهارچوب حلال و حرام الهی، پرهیز از دروغ گویی، خلف وعده، خیانت و دغلکاری باشد.

قانون کلیدی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم است نه بهانه قفل کردن کارها

استاندار کرمانشاه حرکت در چهارچوب قانون را تراز دوم مدیریت دانست و گفت: در شهرستان پاوه و در سطح استان کرمانشاه، حتی انجام یک کار غیرقانونی هم از مدیران و مسئولان قابل قبول نیست و همه باید در چهارچوب و مدار قانون حرکت کنند.

صحرایی خدمتگزاری به مردم را تراز سوم مدیریت معرفی کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر فرموده اند مردم ولی نعمت ما هستند و ما نوکر مردم هستیم و با توجه به فرمایشات ایشان، در نظام اسلامی مدیران باید در عمل این نوکری را نشان دهند.

وی حق مردم را یکی از مهمترین واجبات الهی دانست و گفت: اگر در کلام، مردم را ولی نعمت می دانیم باید در عمل هم اینچنین باشد و بر این مبنا حرکت کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پیشرفت و تعالی استان در شرایطی اتفاق می افتد که مسوولان همیشه پای کار باشند، افزود: مدیران در قبال امنیت، اقتصاد، رفاه و معیشت مردم مسئول هستند و باید در دوران مسئولیت خود به این وظایف توجه جدی داشته باشند.

قانون کلیدی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم است نه بهانه قفل کردن کارها

صحرایی در پایان با تجلیل از شخصیت و نقش ممتاز ماموستا مُلا «قادر قادری» امام جمعه پاوه در منطقه، از تلاش های ایشان به خاطر پیگیری مداوم مشکلات مردم تشکر و قدردانی کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین از زحمات آقای «اردشیر رستمی» فرماندار سابق شهرستان پاوه در طول دوران مسئولیت تقدیر و برای آقای «علیرضا حیدری» در پست سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه آرزوی موفقیت کرد.

«اردشیر رستمی» اسفند سال ۱۴۰۰ به عنوان فرماندار پاوه منصوب شد و جای خود را به «علیرضا حیدری» داد.

«علیرضا حیدری» سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه نیز قبل از این بخشداری ماهیدشت و مرکزی کرمانشاه، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه، فرماندار صحنه و مدیر هسته گزینش استانداری کرمانشاه را در کارنامه کاری خود دارد.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

قانون کلیدی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم است نه بهانه قفل کردن کارها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha