نسخه درمان حل مشکلات کشور، تحقق بیانات رهبری است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بهترین نسخه درمان حل مشکلات کشور،تحقق بیانات رهبری است و تمام دستگاه‌های اجرایی برای اجرای این فرمان باید بسیج شوند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی عصر شنبه در دیدار با جمعی از مدیران ادارات و صنایع استان و بسیجیان حوزه شهید رجایی(ره) اراک افزود: کمک به دستگاه‌های دولتی و اجرایی در راستای اجرای فرامین و بیانات مقام معظم رهبری از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه است که در این راستا اقشار ۲۲ گانه سازماندهی شده و محور فعالیت اقشار بسیج اندیشه ورزی است و سپاه و بسیج تمام قد برای تحقق شعار سال در کنار دستگاه‌های اجرایی در میدان جهاد و خدمت حضور دارد.

وی تاکید کرد: رسالت مهم سپاه در گام دوم انقلاب، دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های اسلامی و خدمت صادقانه با مردم است و سپاه با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری و با رویکرد انقلابی و مردمی به سمت قوی شدن کشور در همه ابعاد گام برمی‌دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: برنامه مهم سپاه در سال‌جاری تحقق ایران قوی در همه بخش‌ها است و با پشتوانه بسیج مردمی در این مسیر شتابنده گام برمی‌دارد.
سردار کریمی ادامه داد: سپاه با عمل صالح، مجاهدت و معنویت در طی این سال‌ها دستاوردهای بسیاری برای انقلاب به یادگار گذاشته و کارنامه موفق سپاه در بخش‌های مختلف نمایشگر هویت و ظرفیت‌های عظیم ملت ایران است.

وی اظهار داشت: انقلابی ماندن، انقلابی زیستن و عمل کردن مهم‌ترین بخش هویتی سپاه است و سپاه به بزرگی انقلاب عمل می‌کند و این نهاد مقدس همواره در مسیر نورانی خود مستحکم و با اراده ایستاده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فرزندان غیور ایران اسلامی با خودباوری و ما می توانیم در این سال ها افتخارات بزرگی کسب کرده اند و این روحیات ارزشمند امروز باید برای جوانان و نوجوانان نهادینه شود و این مهم در گرو جهاد تبیین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha