۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۴:۳۵
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85077489
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمال فلسطین اشغالی بار دیگر هدف راکت قرار گرفت

۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۴:۳۵
کد خبر: 85077489
 شمال فلسطین اشغالی بار دیگر هدف راکت قرار گرفت

تهران-ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه اعلام کرد که سه فروند راکت از خاک سوریه به جولان اشغالی شلیک شده است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری "سما" فلسطین در این باره گزارش داد که ۲ فروند از این راکت‌ها در منطقه بازی در جولان اشغالی فرود آمده و یک فروند به ساختمانی در شهرک صهیونیست‌نشین «نِیتور» اصابت کرده است.

به دنبال موج دوم حمله راکتی از خاک سوریه به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در جولان،  صدای آژیر خطر شلیک موشک و راکت در ۲ شهرک نشین "نیتور" و اونی ایتان" در جولان اشغالی فعال شد.

این دومین سری حمله راکتی از خاک سوریه به شمال سرزمین های اشغالی و منطقه جولان اشغالی است.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی شنبه شب اعلام کرد که سه راکت از سوریه به سمت بلندی‌های اشغالی جولان شلیک شده که یکی از این راکت‌ها در داخل خاک سوریه، دومی در اردن و سومی هم در منطقه موشاو میتسار در جولان اشغالی سقوط کرده است.

منابع صهیونیستی بامداد یکشنبه نیز مدعی شدند که تلاش برای شلیک موشک‌های دوربرد از صحرای سینا در مصر به سمت ایلات در جنوب فلسطین اشغالی ناموفق مانده است.

این منابع ادعا کردند:ارتش مصر یک سکوی پرتاب موشک‌های دوربرد را که آماده شلیک از صحرای سینا به سمت ایلات بود، شناسایی و خنثی کرده است.

شهرک‌ها و شهرهای مرزی در شمال و غرب جلیل در فلسطین اشغالی پنجشنبه ۱۷ فروردنی ماه نیز از خاک لبنان هدف ده‌ها موشک قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید این حملات، اعلام کرد که شلیک موشک از خاک لبنان به شهرک‌های این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را رصد کرده است.

رژیم صهیونیستی به بهانه شلیک موشک به سمت شهرک‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، شهرهای «القلیله» و «المعلیه» و «وادی زبقین» در جنوب لبنان را با راکت و توپخانه بمباران کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha