مدیرعامل نساجی: کارلوس سرمربی خوشنامی است/ دعوت من به کمیته اخلاق زشت بود

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه نساجی کارنامه سرمربی جوان و تازه‌وارد تیم فوتبال این باشگاه را مورد تمجید قرار داد.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، امروز مراسم معارفه کارلوس انرخوز هرناندز سرمربی جدید نساجی مازندران با حضور رضا حدادیان مالک، ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل و حمید رضا بایندریان نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه در جمع بازیکنان تیم فوتبال نساجی برگزار شد.

سیف الله پور در جمع خبرنگاران درباره انتخاب هرناندز به عنوان سرمربی نساجی، اظهار داشت: حمید مطهری در طول این فصل زحمت زیادی برای نساجی کشید و یکی از سرمربیان خوب کشورمان بود. انتظاراتی که از او در نیم فصل دوم داشتیم، محقق نشد. ۱۱ هفته‌ای بود که نتیجه نگرفته بودیم و هواداران ما انتظارات بیشتری داشتند و باید به نظر هواداران احترام می‌گذاشتیم.

وی افزود: در جلسه‌ای دوستانه و توافقی با هیئت مدیره نظر بر این شد تا حمید مطهری برکنار شود. برای او و کادر فنی وی آرزوی موفقیت دارم. او یکی از سرمربیان خوشنام کشور است و حق و حقوق فردی در این باشگاه ضایع نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی یادآور شد: کارلوس سرمربی خوشنام و جوان ۳۷ ساله‌ای است که سابقه حضور در لیگ عربستان با الشباب و الاهلی را داشته است. او با کار آکادمی خیلی خوب آشناست و یکی از بحث‌های ما کار آکادمی نساجی است. این باشگاه خصوصی است و باید بتواند از درآمد بازیکنان خود، شرایطش را در مسابقات فراهم کند. امیدوارم بتواند بازیکنان خوبی را تحویل باشگاه دهد.

مدیرعامل نساجی: کارلوس سرمربی خوشنامی است/ دعوت من به کمیته اخلاق زشت بود

وی اضافه کرد: نگاه اول ما به ۵ بازی باقیمانده و بعد جام حذفی و پس از آن هم آماده‌سازی یک تیم خوب برای جام باشگاه‌های آسیاست. طبیعتا مربیان در کنار سرمربیان می‌آیند و می‌روند و فردا هم جلسه‌ای با کارلوس خواهیم داشت. او برنامه‌هایش را بعد از تمرین می‌دهد و هرآنچه که نیاز داشته باشد فراهم می‌کنیم.

سیف‌الله‌پور اضافه کرد: اگر کارلوس برای سال آینده نیازهایی از حیث کادر فنی داشته باشد، مرتفع خواهد شد. نگاه هیئت مدیره این بود تا تیمی قوی در مسابقات داشته باشد. یکی از گزینه‌های ما هم خارجی بود و از قبل صحبت‌هایی هم با سرمربی تیم ملی عراق داشتیم و الان هم برای سال آینده با کارلوس صحبت خواهیم کرد.

مدیرعامل نساجی: کارلوس سرمربی خوشنامی است/ دعوت من به کمیته اخلاق زشت بود

وی ادامه داد: من را برای کمیته اخلاق دعوت کردند و تشکر می‌کنم از دوستان اما من درباره احقاق حق باشگاه نساجی صحبت کردم که خصوصی است و در بحث حرفه‌ای‌سازی و مسابقات آسیایی خوب پیش رفته و یک ریال بدهی ندارد. اگر یک باشگاهی بدهی داشته باشد اجازه صدور کارت بازیکن آن تیم را نمی‌دهند.

مدیرعامل نساجی اضافه کرد: در دو نامه‌ای که فرستادم و قبل از مصاحبه اعلام کردم اگر به حق و حقوق نساجی رسیدگی نشود اجازه حضور تبلیغات محیطی در داخل ورزشگاه خودمان را نمی‌دهیم. چرا من باید به کمیته اخلاق دعوت شوم؟ آیا گرفتن حق مسلم باشگاه دعوت به کمیته اخلاق است؟ در وضعیتی که در برخی از تیم‌ها هنوز پرداختی صورت نگرفته است و کل بازیکنان ما ۷۰ درصد مبلغ قرارداد را گرفتند و دعوت یک مدیرعامل به کمیته اخلاق برای گرفتن حق و حقوق زشت بود.

وی درباره حرفه‌ای‌سازی باشگاه نساجی گفت: یک تیم کامل در حال حل و فصل این موضوع است و تا اینجا باشگاه نساجی یکی از منظم‌ترین تیم‌ها بوده که تاکنون مدارک خود را آپلود کرده و تنها مشکل ما بحث ورزشگاه وطنی است که ورزشگاه اصلی ماست و آرزوی خود ما این است که در ورزشگاه وطنی بازی‌ها را انجام دهیم اما اگر امکانات جوابگوی بازرسان ای‌اف‌سی نباشد، به لطف باشگاه سپاهان، ورزشگاه نقش جهان را معرفی کردیم.

سیف‌الله‌پور خاطرنشان کرد: ورزشگاه آزادی تهران در اختیار استقلال و پرسپولیس است. ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد یک سری محدودیت‌ها دارد و حتی بازی ما بدون تماشاگر هم بود. یک سری سخت‌گیری‌ها هم داشتند اما در ورزشگاه نقش جهان به لطف محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان مشکلی نداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha