یکهزار و ۲۱۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی لرستان خط‌کشی شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: یکهزار و ۲۱۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی استان سال ۱۴۰۱ خط کشی شده است.

به گزارش یکشنبه ایرنا از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، مرتضی شیروانی با اشاره به نصب ۱۰ هزار و ۲۴۶ عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی در محورهای استان افزود: در این مدت ۳۲۷ عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، سه هزار و ۹۹۳ عدد چشم گربه ای، سه هزار و ۶۶۷ عدد استوانه ایمنی، ۶۴۷ عدد بشکه ایمنی و ۲ هزار و ۶۹۲ عدد سرعت کاه در طول محورهای استان نصب شده است.

وی اضافه کرد: ایجاد شیار لرزاننده به طول ۲۴۸ کیلومتر، جمع‌آوری و تعمیر گاردریل به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر، آشکارسازی یکهزار و ۵۹۲ کیلومتر گاردریل، تهیه و نصب ۱۴ کیلومتر و آشکارسازی یکهزار و ۸۴۵ عدد نیوجرسی نیز بخش دیگری از عملکرد یکساله استان در حوزه ایمنی بوده است.

وی با اشاره به احداث بیش از هشت کیلومتر روشنایی جدید و نگهداری و به روزرسانی ۱۴۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان ادامه داد: پارسال یکهزار و ۹۸۰ پرونده در حوزه صیانت از حریم راه های لرستان بررسی و یکهزار و ۳۰۹ فقره منجر به صدور مجوز شد و ۹۳۹ فقره مورد مخالفت قرار گرفت.

طول راه های لرستان حدود هشت هزار کیلومتر و از این میزان، حدود ۶ هزار کیلومتر روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha