تکرار تراژدی بلگراد در آستانه برای محسن‌نژاد

تهران- ایرنا- شکست نماینده قزاقستان برابر حریف کره‌جنوبی در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، پایانی بر رویای مهدی محسن‌نژاد برای رسیدن به مدال بود.

به گزارش ایرنا، روز دومِ سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا امروز (دوشنبه) در آستانه قزاقستان در حال برگزاری است.

نخستین باخت کشتی‌گیران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به نام مهدی محسن‌نژاد نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان ثبت شد. محسن‌نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب یرنور فیداخمتوف از قزاقستان شد.

نماینده قزاقستان با برد برابر مهدی محسن‌نژاد در جمع چهار فرنگی کار برتر وزن ۶۰ کیلوگرم قرار گرفت اما نتوانست از سده رقیب کره‌ای خود بگذرد. فیداخمتوف در این مسابقه با نتیجه ۵ بر ۷ برابر چانگ کره‌ای شکست خورد تا مهدی محسن‌نژاد شانسی برای رسیدن به سکوی مدالی نداشته باشد.

محسن‌نژاد سال گذشته (۲۰۲۲) و در مسابقات جهانی بلگراد نیز روی اشتباه فردی نتیجه را به کرم‌ کمال ترکیه‌ای شکست خورد. ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران در حالی با ضربه فنی مغلوب حریف ترک خود شد که در جریان مسابقه ۸ بر صفر از کرم‌ کمال پیش بود.

کرم کمال با برد محسن‌نژاد به یک چهارم رسیده بود اما در این مرحله برابر کنچیرو فومیتا دارنده طلای جهان و نقره المپیک خورد تا محسن‌نژاد ناکام بزرگ ایران در آن رقابت‌ها لقب گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha