۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85078784
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳ اثر دانش آموزان البرز به جشنواره کشوری سفیران سلامت راه یافت 

کرج - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: ۲۳ اثر دانش آموزی البرز به جشنواره  کشوری سفیران سلامت راه یافت. 

سید مسلم رییسی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هفتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی به منظور ترویج شیوه های سبک زندگی سالم، پیشگیری و کنترل بیماری ها، و افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه سلامت و تندرستی اجرا شد.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در چهار بخش دانش آموزی مراقبان سلامت مدارس، کارشناس مسوولان و کارشناسان سلامت ادارات، مناطق، نوحی و شهرستان ها، مدیران و کادر اجرایی مدارس ابتدایی و نیز ادارات کل آموزش و پرورش استان در ۱۳ موضوع برگزار شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز یادآورشد: در بخش دانش آموزی قالب آثار شامل شعر، داستان کوتاه، سخنوری، قصه گویی، سرود، پادکست، مجله الکترونیکی، فیلم کوتاه داستانی، پویانمایی، مدرس کوچک، نقاشی، پوستر، کاریکاتور، اینفوگرافی و عکاسی، در بخش مراقبین سلامت مدارس، کارشناس مسؤولان و کارشناسان سلامت ادارات، مناطق، نواحی و شهرستان ها شامل تجربه موفق و مقاله کاربردی است.
رییسی تصریح کرد: در بخش مدیران و کادر اجرایی مدارس ابتدایی آثار شامل اجرای برنامه رادیویی صدای سفیر سلامت دانش آموزی و نیز در بخش ادارات کل استان ها (ایده پردازی و ارائه راهکارهای نوین برای حل چالش ها و مسایل حوزه سلامت و تندرستی است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در مجموع ۱۵ هزار اثر از مدارس البرز در این جشنواره جمع آوری شد که ۸ هزار اثر آن در مرحله منطقه ای مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از اعلام نظر داوران ۷۰۰ اثر به مرحله استانی راه پیدا کرد.
وی عنوان کرد: پس از ارزیابی داوران ۲۳ اثر از استان البرز به دبیرخانه کشوری هفتمین جشنواره سفیران سلامت معرفی شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز افزود: در مراسم اختتامیه جشنواره سفیران سلامت که در هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد، از تلاش و زحمات این عزیزان تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha