۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85083108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۹ کارگروه ویژه پروژه مهر در البرز فعال شد 

۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبر: 85083108
 ۹ کارگروه ویژه پروژه مهر در البرز فعال شد 

کرج - ایرنا - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز گفت: ۹ کارگروه ویژه پروژه مهر با هدف آماده سازی بستر تعلیم و تربیت برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در این استان فعال شد.

لیلا الماسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : کارگروه های ساماندهی، بهسازی و کتب درسی، توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی، تائید صلاحیت، نظارت و ارزیابی، بهداشت و سلامت، اصلاح فرآیند سامانه ها ، آموزش و پرورش استثنایی و سواد آموزی در ستاد پروژه مهر البرز فعالیت کاری خود را آغاز کردند.
وی بیان کرد: شیوه نامه پروژه مهر در راستای تمهید مقدمات و برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی جدید برای ابلاغ به واحدهای اداری و آموزشی استان البرزبا هدف کیفیت بخشی و گسترش عدالت آموزشی در حال تدوین است.
وی یادآور شد: آموزش و پرورش به عنوان مسوول تعلیم و تربیت برای شروع سالی نکو با تدوین برنامه و سازماندهی مجموعه اقدامات تسهیل و مقدمات آغاز سال تحصیلی را فراهم می کند.
الماسی خاطرنشان کرد: پروژه مهر تمام فعالیت‌های یک آموزشگاه یا حتی ادارات به منظور بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس شامل اختصاص مناسب نیروی انسانی، تامین تجهیزات، زیباسازی فضاهای آموزشی، آماده کردن آموزشگاه و مدارس برای آغاز سال تحصیلی و برگزاری جشن بازگشایی برای دانش آموزان را در خود دارد.
وی ادامه داد: طبق روال هر سال گروه ارزیاب در سطح اداره کل آموزش و پرورش استان و مناطق تابعه تشکیل و در روز جشن غنچه ها، شکوفه ها و اول مهر در ادارات و مدارس حضور یافته و بر اساس فرم های مخصوص، نتایج ارزیابی را تعیین و ادارات تابعه برتر مشخص و معرفی می شوند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز هدف از اجرای پروژه مهر را بهینه سازی عملکرد نیروی انسانی، ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های آموزشی، احصای دقیق موانع و آسیب های موجود درحوزه های گوناگون، اجرای برنامه های از قبل پیش بینی شده در فرآیند آموزشی و تربیتی و استفاده بهینه از فرصت ها ذکر کرد.
الماسی از پروژه مهر به عنوان نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی در راستای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی درفرآیند تعلیم و تربیت نام برد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha