۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85078815
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زخمی شدن ۲ نظامی صهیونیست در درگیری با مقاومت در نابلس

تهران - ایرنا - ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۲ نظامی خود در جریان درگیری مسلحانه با رزمندگان مقاومت در شهر نابلس در شمال کرانه باختری رود اردن خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از رای الیوم، ارتش رژیم اسرائیل صبح امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای ارتش در جریان عملیات جستجو در شهر نابلس برای بازداشت یک مظنون به شرکت در عملیات علیه اسرائیل هدف تیراندازی، پرتاب مواد منفجره و سنگ قرار گرفتند.

ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرد: در حین خروج این نیروها از شهر، به ۲ خودروی نظامی آن‌ها تیراندازی شد که در جریان آن ۲ نظامی از جمله یک افسر مجروح و برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

این بیانیه با اشاره به اینکه سه فلسطینی دیگر در شهرهای رام الله، سلفیت و بیت لحم در کرانه باختری نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شدند، ادعا کرد که این افراد مظنون و تحت تعقیب بودند.

به نوشته رای الیوم، نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس بامداد امروز (دوشنبه) «عبدالرحمن عکوبه» اسیر آزاد شده را پس از یورش به خانه وی در خیابان بیکر در نابلس بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به اردوگاه العین در غرب شهر نابلس یورش بردند که در جریان آن درگیری‌های مسلحانه بین آن‌ها و رزمندگان مقاومت به وجود آمد و رزمندگان مقاومت نیروهای گشتی رژیم اشغالگر را با گلوله و بمب‌های دست‌ساز هدف قرار دادند و به یک خودروی نظامی آن‌ها خسارت زدند.

در نتیجه این درگیری‌ها سه جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله زخمی و ۱۰ نفر دیگر بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار تنگی نفس شدند که همگی بصورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی‌شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آن‌ها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha