۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 1414
کد خبر: 85079029
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 نزدیک به ۲۵۰ هزارمیلیارد ریال تسهیلات در استان اردبیل پرداخت شد

اردبیل-ایرنا- استاندار اردبیل با تأکید بر لزوم سرعت‌بخشی به پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، از پرداخت نزدیک به ۲۵۰ هزارمیلیارد ریال تسهیلات مختلف در استان طی سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایرنا سید حامد عاملی در نخستین شورای بانکهای استان اردبیل در سال جاری که با حضور مدیران بانک‌های استان و جمعی از مسئولان با هدف تأمین تسهیلات حوزه‌های مسکن و اشتغال برگزار شد، اظهار کرد: باید با اهتمام لازم مسئولان تلاش شود تا در سال جاری روند ارائه تسهیلات به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تسریع شود و توسعه مسکن در استان پیشرفت مناسبی داشته باشد.

وی افزود: سال ۱۴۰۱ شاهد تحولی در حوزه ارائه‌ تسهیلات بودیم به‌طوری که حدود ۲۵۰ هزارمیلیارد ریال تسهیلات مختلف در استان اردبیل پرداخت شد که حاکی از رشد بیش از ۵۷درصدی را نسبت به سال پیش از آن نشان می‌دهد.

مقام عالی دولت در استان اردبیل اضافه کرد: نزدیک به ۱۱۰ هزار میلیارد ریال از این تسهیلات به‌صورت مستقیم در حوزه تولید پرداخت شده که نشانگر هدایت صحیح سرمایه موجود به سمت تولید است و این روند باید ادامه‌دار باشد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این و در راستای هدایت منابع به سمت اولویتهای اصلی، برای بانک‌های استان اردبیل، طرح مهم و پیشران معرفی شده است و امیدوارم از همین ابتدای سال با پیگیری‌های مورد نیاز، تأمین اعتبار لازم صورت گیرد تا همچون سال گذشته سرعت پیشرفت تولید در استان پرشتاب باشد.

استاندار اردبیل گفت: با انتقال مسائل و مشکلات ملی مجموعه‌ها و بانک‌ها به مدیریت استان، می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های مختلف و تعاملات ملی، این مسئله‌ها را مرتفع کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha