۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۰۹
کد خبر: 85079130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمسایی: امیدوارم روزهای سخت فدراسیون تمام شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۰۹
کد خبر: 85079130
شمسایی: امیدوارم روزهای سخت فدراسیون تمام شود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:‌ از فدراسیون تشکر می کنم که در این شرایط سخت دو بازی را برای ما تدارک دید و امیدوارم وضعیت دشوار فعلی هر چه زودتر تمام شود.

به گزارش ایرنا، وحید شمسایی در جریان تمرین امروز دوشنبه تیم ملی فوتسال، اظهار داشت: اردو از سه روز قبل آغاز شد. بین شروع لیگ و اردوی تیم ملی به دلیل عید نوروز و ماه مبارک رمضان فاصله افتاد و بازیکنان از نظر آمادگی کمی دور بودند.

وی افزود: اگر قانون فیفا دی را بدانیم، شرایط جذاب است. بازیکنان از باشگاه‌های خود آماده به تیم ملی می‌آیند و بازی‌ها را انجام می دهند و دوباره باز می‌گردند. خیالمان از بابت لژیونرها راحت است چرا که آنها در اسپانیا در شرایط مسابقه قرار دارند.

سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد: بازیکنان به شصت تا هفتاد درصد آمادگی رسیده‌اند. ترکیب بازیکنان دعوت شده به تیم ملی تلفیقی از بازیکنان حاضر در جام ملت‌ها، مسابقات تایلند و نفرات جدید هستند. ماحصل آن دو بازی با ازبکستان حریف دیرینه ماست. از تاج تشکر می کنم که در این روزهای سخت این شرایط را برای ما فراهم کرد.

شمسایی اضافه کرد: شرایط اردو خوب است و ۲۷ و ۲۹ فروردین ماه، دو بازی دوستانه با ازبکستان داریم که باعث می‌شود از نظر تجربه هر روز بهتر از دیروز شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha