محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی روز قدس در پایتخت اعلام شد   

تهران - ایرنا - معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت و ممنوعیت‌های روز قدس در پایتخت را اعلام کرد و گفت: این مراسم امسال در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی اظهار داشت: از ساعت ۹ صبح جمعه (مصادف با روز جهانی قدس) محدودیت‌های تردد از شمال و در بلوار کشاورز از تقاطع ولیعصر (عج) تا تقاطع کارگر، از شرق طول خیابان ولیعصر (عج ) تا تقاطع جمهوری، از جنوب طول خیابان جمهوری و از غرب در خیابان کارگر اعمال می‌شود.

سرهنگ رازقی با اشاره به اینکه در این محدوده‌ها معابر بسته و اجازه تردد داده نمی‌شود، افزود: پلیس راهور تهران بزرگ این مراسم را به صورت ویژه پوشش ترافیکی خواهد داد که برای این منظور تمهیداتی را نیز در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: ممنوعیت توقف هم از ساعت ۱۲ شب در بلوار کشاورز، بلوار حجاب، خیابان ولیعصر (عج ) و خیابان کارگر اجرا خواهد شد و رانندگان باید به این موضوع توجه داشته باشند زیرا با پارک کردن خودرو در این مسیر، جرثقیل‌ها خودروها را به نزدیک‌ترین پارکینگ منتقل خواهند داد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به مردم توصیه کرد برای تردد در این مسیرها از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند زیرا تمهیدات و تسهیلات ویژه از سوی تاکسیرانی و اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است و در پایان مراسم در تمامی مقاطع و نقاط تمهیدات لازم را برای انتقال شهروندان اندیشیده شده است.

وی افزود: رانندگانی که قصد استفاده از خودروی شخصی را دارند باید خارج از محدوده‌های اعلامی خودروی خود را پارک کنند و توصیه ما پارک وسایل نقلیه آنان در محل‌هایی همچون خیابان جمهوری در مسیر غرب به شرق در ضلع جنوبی و فرعی‌های خیابان جمهوری و کارگر در ضلع غربی است.

سرهنگ رازقی اضافه کرد: برای مسیرها با فاصله زیاد از محل برگزاری مراسم روز جهانی قدس تاکسی در نظر گرفته شده است که در تقاطع کارگر تا میدان انقلاب، از تقاطع جمهوری کارگر تا میدان انقلاب، از تقاطع نواب آزادی تا میدان انقلاب و از تقاطع ولیعصر (عج) تا نزدیک میدان انقلاب، این تاکسی‌ها وظیفه انتقال شهروندان را به عهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha