۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۱۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85079295
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ورزشکار نوجوان ملایری مدال طلای خود را به شهید گمنام اهدا کرد+فیلم

همدان- ایرنا- "زهرا جعفرپور" دختر ورزشکار ملایری در نخستین شب از لیالی قدر، مدال طلای خود را به شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس که در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مهمان مردم ملایر بود، اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ شب گذشته نوزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با شب قدر، مردم شهیدپرور ملایر میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس بودند که در این آئین مذهبی و معنوی، ورزشکار نوجوان ملایری با استقبال از این شهید والامقام، دست به یک حرکت ورزشی و قهرمانانه زد.

"زهرا جعفرپور" که از سنین پایین در رشته هلاهوپ فعالیت می‌کند و رکوردار پله‌های برج میلاد، رکورددار هلاهوپ جهان در آب‌های خلیج فارس است، تاکنون در این رشته و دیگر رشته‌ها صاحب مدال‌های ملی و جهانی است.

به گفته "زهرا جعفرپور"، او در رشته‌های سه‌گانه، هولاهوپ و چندین رشته دیگر صاحب رکورد های ملی است و از کودکی تاکنون در مسابقات مختلف افتخار آفرینی کرده است و در حال حاضر رکورددار رشته هولاهوپ در جهان است.

وی گفت: سال ۱۳۹۴ به مناسبت ثبت رکورد ورزشی ۶ هزار شهید والامقام عملیات بیت‌المقدس در شهر مشهد، مدال طلا کسب کردم که این مدال را به شهید گمنام تقدیم می‌کنم.

هولاهوپ یک حلقه که در اطراف کم ،اندام و گردن چرخانده می شود.

به گزارش ایرنا؛ ملایر شب گذشته همزمان با شب قدر در نوزدهم ماه مبارک رمضان میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام مربوط به جزیره مجنون بود که ۱۹ هیات مذهبی این شهرستان به شایستگی از این شهید گمنام میزبانی کردند.

جمع کثیری از ورزشکاران ملایری نیز در مراسم انس با شهید گمنام حضور داشتند.

شهرستان ملایر حدود ۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha