پرونده جدایی ممبینی از فدراسیون فوتبال باز هم روی‌ میز

تهران- ایرنا- هدایت‌الله ممبینی سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در آستانه جدایی از مسئولیت خود قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، بعد از بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال و تغییر مسئولیت مهدی محمد نبی از دبیرکل به نایب رئیسی به نظر می‌رسد انتخاب دبیرکل فدراسیون فوتبال به یکی از چالش‌های جدی تاج تبدیل شده است و این صندلی هر روز لرزان‌تر از قبل می‌شود.

داود پرهیزکاری مرد مورد اعتماد مهدی تاج و نبی اولین گزینه رییس فدراسیون برای سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال بود اما عمر مدیریتی او با وجود علاقه مدیران فدراسیون فوتبال به ادامه حضورش زیاد نبود و پرهیزکاری در جای جدیدی از فدراسیون فوتبال مشغول به کار شد.

بعد از پرهیزکاری مسئولان فدراسیون فوتبال سراغ هدایت الله ممبینی داور بازنشسته و عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رفتند. او که در دور قبل مدیریت تاج با او در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارتباط نزدیکی برقرار کرده بود به گزینه اصلی دبیرکلی تبدیل و خیلی سریع هم حکم سرپرستی‌اش برای این سمت صادر شد.

آخرین خبرها در خصوص ممبینی این است که شنیده می‌شود عمر مدیریتی او هم در فدراسیون فوتبال طولانی نخواهد بود و به زودی جای خود را به گزینه جدیدی خواهد داد.

موضوع جدایی ممبینی حدود یک ماه است که مطرح شده است. هر چند او این مسئله را تکذیب کرده بود؛ اما به نظر می رسد تاج به زودی از گزینه جدید خود برای دبیرکلی فدراسیون فوتبال رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود مشکل ممبینی دو شغله بودن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha