۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85079927
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشکسوت فوتبال: شانس سپاهان برای قهرمانی، بیش از سایر تیم‌هاست

اصفهان - ایرنا - پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: سه تیم فعلی بالای جدول، شایستگی قهرمانی در لیگ برتر فوتبال را دارند اما سپاهان اصفهان از شانس بیشتری برخوردار است.

حسین چرخابی، روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وضعیت امتیازات، تفاضل گل و بازی‌های رودرروی آنها بگونه‌ای است که باید شانس بیشتر را به صدرنشین فعلی لیگ یا همان سپاهان اصفهان داد.

وی اضافه کرد: تیم‌های استقلال و پرسپولیس، تیم‌های دوم و سوم جدول، دیدارهایی سختی را در پیش‌رو دارند اما مسابقات سپاهان به نظر به نسبت سخت است و این وضع، دستیابی به مقام قهرمانی را برایش آسانتر می‌کند.

پیشکسوت اصفهانی فوتبال ادامه داد: از طرفی یکی از رقابت‌های این دو تیم‌ تهرانی با یکدیگر خواهد بود و در صورت کسب تساوی در شهرآورد مزبور، بازهم امتیازی آن برای سپاهان رقم خواهد خورد.

چرخابی با اشاره به پویایی لیگ امسال تصریح کرد: نمایش تیم‌های امسال در مجموع بهتر از سال‌های قبل بود و بازی‌های رو به جلو و هجومی در مقایسه با سال‌های قبل افزایش داشت و همین امر بر مقبولیت و زیبایی لیگ برتر افزود.

وی با اشاره به دیدار قبل سپاهان در تبریز که با پیروزی تیم تراکتور پایان یافت، اظهار داشت: در نیمه نخست، سپاهان بیش از حریف صاحب توپ و میدان بود اما نتوانست از موقعیت‌هایش بهره ببرد اما در ۴۵ دقیقه دوم تحت فشار قرار گرفت و در نهایت شکست خورد، البته سرمربی تبریزی‌ها سپاهان را خوب آنالیز کرده بود و اجازه نمایش مناسب از سوی بازیکنان موثری مانند رامین رضاییان سلب شده بود.

این کارشناس فوتبال با بیان‌اینکه مصاف بعدی سپاهان با مس رفسنجان دشوار خواهد بود، گفت: حریف به بازی تدافعی رو خواهد آورد و چشم به ضدحملات خواهد دوخت و از آنجا که از عناصر خوب برای اجرای این تاکتیک سود می‌برد، بازیکنان سپاهان باید هوشیار باشند درغیر این صورت ممکن است در این مصاف حساس، امتیاز از دست بدهند.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون تیم سپاهان اصفهان با ۵۲ امتیاز صدرنشین است و مس رفسنجان با ۴۰ امتیاز در رده ششم لیک برتر فوتبال قرار دارد.

این ۲ تیم ساعت ۲۱:۳۰ شنبه هفته آینده در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha