۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبر: 85079975
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استان مرکزی مهیای برگزاری راهپیمایی روز قدس است

۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبر: 85079975
استان مرکزی مهیای برگزاری راهپیمایی روز قدس است

اراک - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: این استان مهیای برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «هادی خلیلی» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: با توجه به وضعیت تقویمی ماه مبارک رمضان و احتمال تلاقی اعلام عید سعید فطر، راهپیمایی روز قدس امسال در جمعه ۲۵ فروردین‌ماه جاری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ابتکار راهبردی جهانی و تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، به نقطه عطفی در مسیر مبارزات ملت فلسطین علیه رژیم جعلی، اشغالگر، غاصب فلسطینی و حمایت امت اسلامی و ملل، جوامع حق طلب، آزادیخواه و ظلم‌ستیز از مظلومان فلسطینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، با دعوت از اقشار مختلف مردم مومن و روزه‌دار این استان برای حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، افزود: راهپیمایی روز قدس در شهر اراک از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه(۲۵ فروردین‌ماه) از محل میدان شهدا آغاز و در مسیر خیابان شهید رجایی، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان دکتر حسابی به سمت مصلای بیت‌المقدس، انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام خلیلی اظهار کرد: سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس، آیت الله « مجید تلخابی» عضو مجلس خبرگان رهبری است و پس از پایان این آیین، نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه می‌شود.

وی یادآور شد: قبل از آغاز راهپیمایی، تجمع کودکان و نوجوانان اراکی در حمایت از فلسطینیان با عنوان «القدس لنا» از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز جمعه (۲۵ فروردین‌ماه جاری) در محل میدان شهدا با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و همخوانی گروه‌های سرود برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان مرکزی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در طول مسیر راهپیمایی شهرهای مختلف استان، بیش از ۴۰ غرفه و نمایشگاه همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، نقاشی کودکان، پاسخگویی به شبهات و سوالات شرعی و نمایش‌های عروسکی برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام خلیلی بیان کرد: برگزاری نشست‌های روشنگری و تبیینی در ۲۰۰ مسجد استان در روزهای منتهی به قدس، اجرای سرودهای پاتوقی، برپایی نمایشگاه عکس، کاریکاتور و اینفوگرافی با موضوع انتفاضه قدس، راه‌اندازی کاروان دوچرخه‌سواری ویژه دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات و پویش‌های مختلف در فضای مجازی، از دیگر برنامه‌ها است.

وی با محکوم کردن جنایت اخیر رژیم جلاد و اشغالگر صهیونیستی در هتک حرمت قبله‌گاه اول مسلمین جهان و لشکرکشی علیه فریضه اعتکاف و حمله به معتکفین و نمازگزاران روزه‌دار در ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: بی‌تردید مردم انقلابی استان مرکزی همگام با ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی و همه ملل مسلمان و آزادی‌خواه جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، پاسخ کوبنده‌ای به جنایات صهیونیست‌ها می‌دهند.

راهپیمایی روز قدس ۲۵ فرودین‌ماه جاری در ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha