۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 5428
کد خبر: 85080075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم مدافعان حرم فاتح مسابقات والیبال نشسته قزوین شد

۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبر: 85080075
تیم مدافعان حرم فاتح مسابقات والیبال نشسته قزوین شد

قزوین - ایرنا - رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قزوین گفت: مسابقات والیبال نشسته قزوین (جام رمضان) با قهرمانی تیم مدافعان حرم به پایان رسید.

مصطفی دیندار مهربان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور پنج تیم طی ۱۲ روز و به میزبانی سالن جانبازان و معلولین استان قزوین برگزار شد.

این مسوول ورزشی گفت: پس از تیم والیبال نشسته مدافعان حرم، تیم های شهید سلیمانی و ایثار عناوین دوم و سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه حکم و مدال این ورزشکاران در محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری که به مناسبت تجلیل از مدال آوران و قهرمانان سال ۱۴۰۱ اهدا خواهد شد،اضافه کرد: این مراسم سه شنبه هفته آینده ۲۹ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین قزوین همچنین ادامه داد : نگاه ها نسبت به این رشته ورزشی در مقایسه با سالیان قبل بهتر شده است و خیلی از مسوولان و مردم به ما ابراز محبت و توجه دارند با این وجود هنوز برای جلب نظر مسوولان و جامعه برای حمایت از تیم های پارالمپیکی جای کار زیادی وجود دارد.

دیندار مهربان در پایان اظهار کرد: ورزشکاران معلول و جانباز قزوین از جمله در رشته والیبال نشسته از سطح فنی بالا و استعداد فراوانی برخوردار هستند اما مهم ترین مشکل این ورزشکاران و تیم های آنها نبود حامی مالی است چرا که با نبود آن این ورزشکاران و استعدادهای آنان نهفته خواهد ماند و در معرض دید قرار نمی گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha