۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85080107
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار ​و ​۱۷۰ خودرو عمومی در استان اردبیل دوگانه‌ سوز شد​​ ​ ​

اردبیل - ایرنا - ​مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دوگانه‌ سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، چهار هزار و ۶۳۰ خودرو در این منطقه دوگانه‌ سوز شد.

سیدحجت مدنی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون مالکان پنج هزار و ۱۷۰ دستگاه خودرو در منطقه برای تبدیل خودروهای خود به دوگانه سوز در سامانه GCR.niopdc.ir ثبت‌نام کردند که از این تعداد چهار هزار و ۶۳۰ دستگاه خودرو دوگانه‌ سوز شد و ۵۴۰ دستگاه خودرو دیگر هم در صف تبدیل قرار دارد.

وی با اشاره به آغاز دوگانه‌ سوز کردن خودروهای مسافربر اینترنتی نیز افزود: طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه‌ سوز با اولویت خودروهای پرمصرف و اعطای یارانه از ماه‌های قبل شروع شده و بر اساس آن حدود ۷۵ درصد از هزینه تبدیل به صورت یارانه دولتی پرداخت می‌شود.

مدیرشرکت ملی پخش فراروده های نفتی منطقه اردبیل افزود: دوگانه‌ سوز کردن خودرو یکی از راه‌های موثر در کاهش مصرف سوخت و آلودگی شناخته شده و یکی از سالم‌ترین سوخت‌های رایج در تمام جهان است.

مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح ، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می‌شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت‌نام و نوبت‌گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha