۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰
کد خبر: 85080247
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مشکلات اتباع خارجی اردوگاه هجرت کرمانشاه بررسی شد

۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰
کد خبر: 85080247
مشکلات اتباع خارجی اردوگاه هجرت کرمانشاه بررسی شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه از بررسی مشکلات اتباع خارجی اردوگاه هجرت شهرستان سنقرکلیایی و اتخاذ تصمیمات لازم خبر داد.

«حمزه سلیمانی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: باتوجه به وظیفه دینی جامعه اسلامی و اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر احیاء اندیشه تابناک اسلام این اداره کل اقدام به برگزاری مراسم های عبادی ماه مبارک رمضان به عنوان یک اولویت مهم و حساس قرار داده است.

وی افزود: در این راستا برنامه های عبادی شامل محفل انس باقرآن و نماز جماعت با حضور اتباع خارجی ساکن در مهمانشهر هجرت که با حضور اتباع شیعه و اهل تسنن در محل مسجد النبی(ص) اردوگاه هجرت شهرستان سنقرکلیایی برگزار شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان با اشاره به بررسی مشکلات اتباع خارجی اظهار داشت: در پایان این مراسم معنوی که با حضور چشمگیر جمعیت مهاجر و علاقمند به قرآن و نماز در محل مسجد النبی (ص) شهرستان سنقر برگزار شد ضمن شنیدن درد و دل های نمازگزاران، مسائل و مشکلات آنان بررسی و دستورات لازم برای پیگیری آن ها را صادر شد.

مشکلات اتباع خارجی اردوگاه هجرت کرمانشاه بررسی شد

سلیمانی با قدردانی از همراهی و دلسوزی مسئولان و مردم که با این اداره‌کل در بخش‌های مختلف مخلصانه همراهی دارند ادامه داد: در سایه برنامه‌ریزی، داشتن هدف و همدلی مردم و مسئولان بیش از گذشته شاهد تحقق اهداف و خدمت به جامعه هستیم.

به گزارش ایرنا، برگزاری دسته جمعی مراسم شبهای قدر و اقامه نماز عید فطر در محل مسجد النبی (ص) مهمانشهر هجرت شهرستان سنقرکلیایی از دیگر برنامه های امور اتباع خواهد بود.

اولین قانون مربوط به اتباع خارجی در کشور به شهریور ماه ۱۳۰۸ شمسی بر می گردد تا اینکه بعد از ۹۰ سال این قانون در مهر ماه ۱۳۹۸ توسط مجلس شورای اسلامی تغییر کرد و در سال ۹۹ نیز شیوه نامه اجرایی آن توسط دولت ابلاغ شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha