۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85080451
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

لواندوفسکی: مسی متعلق به بارسا است؛ امیدوارم فصل بعد کنار هم بازی کنیم

تهران- ایرنا- ستاره لهستانی باشگاه بارسلونا نیز با ابراز امیدواری نسبت به بازگشت فوق ستاره آرژانتینی به جمع آبی‌اناری‌ها، به شایعه بازگشت جادوگر به نیوکمپ دامن زد!

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، روبرت لواندوفسکی، ستاره تیم ملی لهستان و باشگاه بارسلونا مدعی شده که آرزو دارد لیونل مسی، کاپیتان آلبی‌سلسته در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به نیوکمپ برگردد.

لواندوفسکی در رویدادی عمومی در جمع خبرنگاران گفت: مسی به بارسا تعلق دارد و بازگشت او اتفاقی فوق‌العاده خواهد بود. ما از جایگاه او در اینجا، بارسلونا آگاهیم. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد اما امیدوارم فصل آینده در کنار هم بازی کنیم.

قرارداد فعلی مسی با پاری‌سن‌ژرمن، پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و در هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره بازگشت کاپیتان سابق آبی‌اناری‌ها به این تیم مطرح شده است.

شماری از دیگر بازیکنان بارسا نیز آشکارا درباره خواسته‌شان برای بازگشت مسی به بارسا حرف زده‌اند که از جمله آنها می‌توان به سرخی روبرتو، جردی آلبا، مارک آندره‌ ترشتگن و رونالد آرائوخو اشاره کرد و حالا لواندوفسکی هم بر این باور است که مسی به بارسا تعلق دارد.

هواداران پی‌اس‌جی آخر هفته گذشته در جریان شکست خانگی این تیم مقابل لیون، مسی را «هو» کرده و گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی وی از پاریس را شدت بخشیده بودند. با این وجود، او با بازگشتی فوق‌العاده و زدن یک گل و پایه‌گذاری گل دیگر در دیدار اخیر پی‌اس‌جی برابر نیس، به رکورد تاثیرگذاری روی یک‌هزار گل در رده باشگاهی دست پیدا کرد. این تازه‌ترین رکورد فوق‌العاده اعجوبه آلبی‌سلسته در سطح باشگاهی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha