مسی در انتظار تماس رئیس؛ بازگشت احساسی به بارسلونا در راه است؟

تهران- ایرنا- تنها پیشنهاد جدی مسی برای فصل آینده، تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن است و به همین دلیل این بازیکن بی‌میل نیست باشگاه سابقش به او پیشنهاد بازگشت به نیوکمپ را بدهد.

به گزارش ایرنا، با پایان یافتن قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره بازگشت احساسی این فوق ستاره به سمت کاتالونیا شد. به خصوص اینکه پاشگاه پاریسی نتوانست مسی را متقاعد کند قراردادش را تمدید کند.

در تازه‌ترین خبرها پیرامون آینده لیونل مسی، شنیده می‌شود این بازیکن منتظر تماس خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا است.

حالا نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا مدعی شده که چندین چهره سرشناس در بارسلونا، از جمله لاپورتا، در را برای بازگشت مسی به این باشگاه باز گذاشته‌اند. هنوز هیچ درخواست رسمی از طرف بارسلونا ارائه داده نشد است.

با توجه به اینکه تنها پیشنهاد جدی مسی برای فصل آینده، تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن است این بازیکن بی‌میل نیست باشگاه سابقش به او پیشنهاد بازگشت به نیوکمپ را بدهد.

مسی در انتظار تماس رئیس؛ بازگشت احساسی به نیوکمپ در راه است؟

مسی در انتظار تماس رئیس؛ بازگشت احساسی به نیوکمپ در راه است؟

لاپورتا با پدر مسی صحبت کرده اما با خود او هیچ صحبتی نداشته است، ژاوی سرمربی بارسا یکی دیگر از کسانی است که در مورد بازگشت هم‌تیمی سابقش صحبت کرده و اظهار داشت که عاشق اوست.

باید منتظر ماند و دید که این فوق ستاره آرژانتینی می‌تواند در سال‌های پایانی فوتبالش‌اش یکبار دیگر پیراهن آبی‌اناری را بر تن کند یا خیر.

مسی در دوران حضورش در بارسلونا ۶۷۲ گل برای این تیم به ثمر رسانده است و به آنها کمک کرد تا ۱۰ عنوان قهرمانی لالیگا و ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha