۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85080585
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون فرماندار ملایر: راهپیمایی روز قدس امسال باید متفاوت از سال‌های قبل باشد

همدان- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: امسال اهمیت روز قدس بیشتر از هر زمان دیگری است و باید همراه با جهان اسلام قدرتمندانه به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابیم.

به گزارش ایرنا؛ "حسین فارسی" روز چهارشنبه ضمن اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در ملایر، از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

وی افزود: روز قدس، روز ظهور زیباترین جلوه وحدت ملت همیشه بیدار ایران و تمامی ملل اسلامی و روز حمایت از #ملت-مظلوم-فلسطین است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر بیان کرد: امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که اقدامات تحریک‌آمیز و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع #فلسطین، همچنان ادامه دارد و با هتک حرمت علیه آرمان‌های مسلمانان جهان و کشتار مردم، جنایت دیگری را علیه بشریت مرتکب می‌شوند.

معاون فرماندار ملایر: راهپیمایی روز قدس امسال باید متفاوت از سال‌های قبل باشد

فارسی تاکید کرد: لازم است همه اقشار مختلف مردم مومن، روزه‌دار و انقلابی ملایر، کسبه، اصناف و بازاریان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانش‌آموزان و دانشجویان و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی این شهرستان برای حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش بگذارند.

وی تنها راه مقابله با استمرار گستاخی‌های رژیم غاصب صهیونیستی، حضور آگاهانه در راهپیمایی روز جهانی قدس و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب دانست.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس امسال در شهرستان ملایر از ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه از مقابل شهرداری ملایر به سمت مصلی حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود.

فارسی ادامه داد: سخنران مراسم روز قدس و پیش از خطبه‌های نماز جمعه ملایر، "علیرضا قاسمی‌فرزاد" استاندار همدان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha